Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MiB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

 

 


Klantadviseur call center Gemeente Utrecht

Start People Utrecht XL

Standplaats
Utrecht
Opleidingsniveau
HBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1228012125

Na onze gezamelijke Dagstart; als je aan je eerste kop koffie zit en bent ingelogd voor je dienst, gaat de telefoon. Het is een inwoner van Utrecht die een vraag heeft hoe hij een nieuwe afvalpas kan aanvragen. Samen met de klant doorloop je ons gespreksmodel en je maakt hierbij gebruik van de kennisbank en de verschillende computersystemen. Je kan het gesprek afronden en de klant ontvangt een nieuwe pas. Na het gesprek noteer je deze informatie en gaat op naar het volgende gesprek. Dit is een klant die graag zijn paspoort wil verlengen. Ook deze klant help je door gerichte vragen te stellen en zaken op te zoeken. Je kan de klant blij maken met een op zijn voorkeur gebaseerde afspraakdatum en je hangt een tevreden klant op. Op naar het volgende gesprek!

Dit zijn zomaar 2 voorbeelden van gesprekken die je bij ons voert. Elke dag ontvangen wij onze inwoners aan de telefoon en helpen hen zo goed mogelijk met al hun vragen, verzoeken, opmerkingen en klachten.
Geen dag is hetzelfde; geen gesprek is gelijk. Samen met je collega’s, ondersteund door de Vraagbaken en onze kennisbank lever je elke dienst weer 200% kwaliteit.

Samen met jou gaat onze klant het gesprek door met als doel; een juist antwoord en een tevreden klant. Je denkt mee in ons team over verbeteringen en je bent flexibel t.a.v. je werkdagen en werktijden. (Wij maken een min-max- rooster op basis van 3 weken)

Jij maakt het verschil aan de telefoon door je kennis, oplossingsgerichte vaardigheden, klantvriendelijkheid en empatische vermogen. Je bent niet alleen service verlenend en klantgericht; maar ook zeer bedreven in het werken met meerdere computersystemen. Luisteren, opzoeken, antwoorden en zelf al in je hoofd drie stappen verder zijn is iets wat je zeer goed afgaat en je al eerder hebt bewezen in je arbeidsverleden.

Je beheerst naast de Nederlandse taal (woord en geschrift) ook de Engelse taal (woord) en je bent computervaardig.

Werken bij de Gemeente op ons Klanten Contact Centrum is elke dag weer anders en dynamisch. Samen met de collega’s lever je elke dag weer de kwaliteit en service die onze burgers mogen verwachten van een professionele organisatie die midden in de samenleving staat.

Bewoners, bedrijven en bezoekers hoeven nog maar één telefoonnummer van de gemeente Utrecht te kennen; dat van het Gemeentelijk Klanten Contact Centrum. Alle 1ste lijns telefonische en –indirect- alle digitale klantvragen komen binnen via deze ingang. De medewerkers handelen de meeste vragen, verzoeken, wijzigingsmeldingen en klachten professioneel en adequaat af, via diverse kanalen zoals telefonie, e-mail en post dankzij de bundeling van kennis en informatie en door het afspreken van gemeentelijke kwaliteitsnormen.

FACTS:
Een productgerichte opleiding van ruim 28 dagen
Een salaris met doorgroei stappen (Startloon €10,93 bruto per uur; na 13 weken 11,45 bruto per uur etc.)
(Eventueel) een reiskostenvergoeding op basis van OV-kosten
Ongekend goede sfeer op de vloer en intern
Leuke reacties van onze klanten
Op struikelafstand van Utrecht Centraal Station
Een rooster op basis van 3 weken vooruit.
Wij hanteren de Car Cao; en je bouwt bij ons 8% vakantiegeld op.
Ook kan je gratis deelnemen aan onze online trainingen.
Een baan voor langere tijd

Interesse en wil je deelenem aan onze werving? Neem dan contact op of reageer direct online
Op donderdag 18 april hebben wij een wervingsochtend