Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Klantadviseur Overheid

Start People Zwolle Overheid

Standplaats
Zwolle
Opleiding
MBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0038599

Ben jij sociaal, uiterst klantvriendelijk en vind jij het leuk om klantcontact te hebben?

Voor onze geliefde opdrachtgever binnen de overheid zijn wij op zoek naar meerdere kandidaten die het gezellige en collegiale klantenservice team komen versterken.

Als Medewerker Klantcontact Woning, Gebouw & Perceel, ben jij hèt (eerste) aanspreekpunt voor vragen gerelateerd aan producten en diensten van de organisatie. Bestellingen handel je zelfstandig af. Je adviseert de klant zodat hij de juiste producten kan bestellen via de website en de webwinkel. Wij zoeken iemand met ervaring in telefonische dienstverlening, die de vraag achter de vraag kan achterhalen en het een uitdaging vindt klanten juist te adviseren. Ons motto is dan ook in één keer goed. Hierbij is het van belang dat je zorgt voor een correcte, heldere en foutloze schriftelijke vastlegging van de klantvraag.

Dus ben jij iemand met een ijzersterk inlevingsvermogen, word je enthousiast van optimale service verlening aan klanten en beschik je over sterke communicatieve vaardigheden die je ook telefonisch in wilt zetten? Reageer dan nu.

Wij zoeken kandidaten die minimaal 32 uur per week beschikbaar zijn, hierbij zijn de werkdagen en tijden in overleg. Na een fulltime training van 2 weken ben jij helemaal klaargestoomt om zelfstandig het werk uit te kunnen voeren.

Je beschikt over een aantoonbaar mbo+/hbo werk- en denkniveau. Je weet door je enthousiasme, inlevingsvermogen en goede sociale en communicatieve vaardigheden de klant positief te verrassen. Al je inspanningen zijn gericht op samenwerken en zorgvuldigheid. Kennis van CRM-applicaties, bij voorkeur SAP-CRM is een pre.

Competenties:

  • Betrouwbaar
  • Nauwkeurig
  • Samenwerken
  • Teamplayer
  • Communiceren
  • Flexibel
  • Klantgericht

Relevant, Betrouwbaar en Gedreven! Dat zijn de kernwaarden van de organisatie. Ze borgen rechtszekerheid en vormen een informatieknooppunt in de GEO-informatie. De informatieproducten en diensten zijn onmisbaar voor heel veel maatschappelijke processen. Het klantcontactcenter is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.

Standplaats is Zwolle wat tevens goed te bereiken is met het openbaar vervoer vanuit Apeldoorn, Deventer, Harderwijk of andere steden en dorpen in de buurt.

  • Je komt te werken binnen een leuke organisatie dat waarde hecht aan collegialiteit en teamwork
  • Dynamische werkomgeving
  • Een baan met enorm veel klantcontact
  • Een bruto uurloon van €14,39
  • De vestiging zit naast het station, dus kom vooral met het OV. Deze kosten worden dan ook volledig vergoed
  • Een tijdelijk contract voor enkele maanden met kans op verlenging bij goed functioneren
  • Een parttime (32 uur) of fulltime (40 uur) baan die flexibel in te delen is. Werken tussen 8:30 en 17:30 uur van maandag t/m vrijdag, dus de avonden en weekenden ben je lekker vrij voor andere activiteiten

Hoe verder?
Heb jij interesse? Mooi! Laat ons z.s.m. weten waarom jij denkt de ideale kandidaat te zijn door je motivatie en cv te sturen. Heb jij onze interesse gewekt, dan zullen wij contact opnemen om een intakegesprek te plannen. Onze recruiterMaureen voert telefonische intakegesprekken via Whatsapp beeldbellen. Mocht het gesprek positief zijn, dan word je voorgesteld bij onze opdrachtgever. Zij voeren de sollicitatiegesprekken wel gewoon op kantoor. Als je aangenomen wordt kom je bij Start People op contract. Heb je van te voren nog vragen, laat het ons weten. Je mag altijd een appje sturen naar onze recruiter Maureen 06 83 06 5778