Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Klantadviseur parttime

Start People Leeuwarden Overheid

Standplaats
Leeuwarden
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0033234

Als klantadviseur op het informatiecentrum van het CJIB ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant. Ben jij iemand die mensen telefonisch graag te woord staat? Wil je mensen graag een stapje verder helpen? En hou je van diversiteit in gesprekken? Lees dan snel verder.

Het CJIB in Leeuwarden is op zoek naar klantadviseurs. In de functie van klantadviseur ga jij klanten te woord staan en helpen met de vragen die zij hebben. Je begint met de skill ‘Wet Mulder’ en met deze skill beantwoord jij alle vragen omtrent verkeersboetes. Denk bijvoorbeeld aan vragen zoals: ‘wat is de locatie van mijn flitser?’ of ‘kan ik een betalingsregeling treffen?’. Als je deze skill goed onder de knie hebt kan je al na 3 weken een extra skill bijleren. Hoe tof is dat?
Aan de telefoon is het belangrijk dat je in staat bent om de vraag achter de vraag te achterhalen en om goed te luisteren. Voor deze functie is het handig dat je stevig in je schoenen staat en ook is het belangrijk dat je snel kunt schakelen tussen verschillende systemen.

In de eerste 7 weken word je opgeleid tot klantadviseur en worden de kneepjes van het vak aan jou uitgelegd. De eerste 3 weken van de training bestaat vooral uit theorie en kennismaking met de verschillende systemen. In de tweede week mag je zelfs al proberen om zelfstandig te bellen, maar wees gerust voordat je gaat bellen heb je al voldoende tools opgestoken uit je opleidingstraject. In de laatste weken van de training krijg je de tijd om alles wat je hebt geleerd in de praktijk toe te passen. De training gaat van start op 13 januari 2021.

  • Hebt minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je bent klantgericht;
  • Je spreekt Nederlands, Engels en bij voorkeur ook Frans en/of Duits;
  • Je bent flexibel inzetbaar binnen de openingstijden (ma t/m vrij van 07:45-17:15);
  • Vanwege het onderwerp en het niveau van de training, zoeken wij kandidaten die ervaring hebben binnen een callcenter;
  • Je hebt geen vakantie gepland in de trainingsperiode (de eerste 7 weken vanaf 13 januari 2021) en voorjaarsvakantie;
  • Je bent beschikbaar voor een gesprek bij onze opdrachtgever in week 50/51 via Microsoft Teams.

Het Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB) is een uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Justitie en Veiligheid. Zij zorgen voor de inning van verkeersboetes, maar ook andere geldboetes. Het kantoor is gevestigd in Leeuwarden bij de Tesselschadestraat. Het team waarin je komt te werken is divers en bestaat uit ongeveer 40 collega’s. Er heerst een professionele maar ook gezellige sfeer en de lijntjes met de teamleider zijn kort.

  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen naar meerdere skills/afdelingen;
  • Een trainingsplatform met meer dan 100 trainingen;
  • Een betaalde opleiding van 7 weken met begeleiding op de werkvloer;
  • Wij bieden een tijdelijke contract met kans op verlening van 3 maanden;
  • Flexibele contracturen (fulltime/parttime): 20- 24 uur, 24-28 uur, 28-32 of 30-34 uur per week;
  • Een startsalaris van €13,32 bruto per uur, na een jaar ga je al een schaal omhoog;
  • Altijd vrij in de weekenden;
  • De mogelijkheid om in tijden van corona thuis te werken;
  • Een informele werksfeer;
  • Reiskostenvergoeding als je met de auto naar werk komt (Let op: Er is weinig tot geen parkeergelegenheid);
  • Een volledige reiskostenvergoeding als je met het OV komt.

Door de drukte is het voor vragen over deze vacature alleen mogelijk om per Whatsapp je vraag te stellen. Het nummer waarnaar je je vraag kan sturen is 06 12 45 47 18. Onze recruiter Nadine helpt je via Whatsapp graag verder. In een eventuele intake is ook ruimte om je vragen te stellen. We zullen je sollicitatie zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.