Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MiB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

 

 


Klantenservice Medewerker

Start People Amsterdam XL

Standplaats
Amsterdam
Opleidingsniveau
HBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
6498004505

GVB is op zoek naar fulltime gemotiveerde en ervaren Klantenservice Medewerkers. Altijd al willen werken bij het vervoerbedrijf van Amsterdam? Ben jij op zoek naar een baan waarin je het verschil kan maken in een warm team waar je ook nog eens goed ingewerkt wordt met een passend salaris?
Lees dan snel verder!

Hoe ziet jouw dag er uit als Klantenservice Medewerker bij GVB?
Als Klantenservice medewerker sta je om 08:30 uur klaar om in te loggen. Elke dag ga je weer vol enthousiasme aan de slag om de reizgers van GVB een uitstekende service te verlenen.
Om 09:00 uur gaat krijg je de eerste reiziger aan de lijn, De reiziger belt de klantenservice afdeling om door te geven dat er een defect is aan de roltrap. Hierbij weet je de melding goed te achterhalen en correct te verwerken in het systeem. Je noteert de gegevens van de reiziger, in het systeem en neemt vervolgens contact op met de juiste collega's binnen de organisatie. Nadat je deze melding hebt verwerkt sta je de volgende reiziger te woord. In deze dynamische functie vliegt de tijd om en sluit jij je werkplek weer netjes af. De week daarop sta je reizigers te woord via de mail en daar weet je de reizigers een goede service te verlenen! Kortom, een dynamische en enerverende functie.

Als Klantenservice medewerker verstrek je informatie over alle OV-producten en OV-service. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het verhogen van de omzet m.b.t. verkoop van reisproducten. Dit door passend advies te geven over de reisproducten die de reiziger bij GVB kan afnemen. Hierbij kan je bijvoorbeeld denken aan het adviseren van een jaarabonnement aan reiziger die het hele jaar door reist met een maandabonnement. Je beoordeelt vragen en verricht zo nodig onderzoek en informeert de reiziger over de bevindingen. Daarnaast fungeer je voor de reiziger als eerste aanspreekpunt voor vragen die nog in behandeling zijn. Als Klantenservice medewerker zorg je ervoor dat alle binnenkomende vragen, klachten en mutaties worden vastgelegd in de GVB systemen en bewaak je termijnen en het proces van afdoening en kun je hiervan overzichten genereren vanuit het systeem.

Je onderhoudt de contacten (mail, telefonisch) met de bedrijven die contractorpassen in bezit hebben en bewaakt de juistheid en volledigheid van de betreffende administratie, beoordeelt nieuwe bedrijven op noodzaak van de aanvraag. Verder beheer je de defecte /verloren/gestolen en verlopen contractorpassen en draag je zorg voor het inboeken van de daar uit voorkomende kosten. Je legt functioneel verantwoording af aan de 1e medewerker Klantenservice en rapporteert hiërarchisch aan de teammanager Klantenservice.

Je kerntaken bestaan uit

  • het verstrekken van (OV) informatie;
  • het afhandelen van vragen en klachten;
  • de verwerking en administratie van OV producten voor de zakelijke- en particulieremarkt (abonnementen);
  • beoordelen en afhandelen van diverse soorten claims/restituties.

  • Je bent minimaal in het bezit van een relevante afgeronde MBO opleiding (niveau 4), bij voorkeur HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met zakelijkklantcontact (telefonisch, schriftelijk en mail (klantgericht corresponderen) en ook Social Media;
  • Ervaring binnen een frontoffice en/of backoffice (administratief) is een must en je hebt affiniteit met vervoer;
  • Je bent een enthousiaste, optimistische en energiekepersoonlijkheid en dit straal je uit op je omgeving. Kenmerken als reiziger gedreven, betrouwbaar, dienstverlenend, probleemoplossend vermogen, stressbestendig, kwaliteit gericht en integer, zijn sleutelwoorden;
  • Je kunt makkelijk verbanden leggen kan hierop volgend verbetervoorstellen doen t.b.v. verhoging reizigerstevredenheid en kwaliteit dienstverlening;
  • In je communicatie ben je in staat goed te luisteren, je in te leven in de reiziger en je zowel mondeling als schriftelijk goed uit te drukken. Ook beheers je de Engelse taal goed;
  • Je kunt goed werken met alle gangbare Windows Office pakketten en heb je kennis en ervaring met klantregistratiesystemen en/financiële systemen (pre is MicrosoftDynamics en SAP).

De Klantenservice is een belangrijk aanspreekpunt voor bestaande en toekomstige reizigers van GVB. De afdeling ontvangt en verwerkt klantcontacten via alle communicatiekanalen (telefonisch, e-mail, Twitter en Facebook) door het bieden van juiste oplossingen, advies, informatie en antwoord richting reizigers. De afdeling Klantenservice is erop ingesteld om de best mogelijke service, hulp en oplossingen te verlenen aan de reiziger, zodat deze tevreden is en blijft. De afdeling is licht en open en ingericht met moderne werkplekken!

Het betreft een baan voor 32-36 uur in de week;
Het salaris bedraagt €14,15 bruto per uur oftewel € 2.207- bruto per maand op basis van een volledige aanstelling (36uur);
Werktijden van 08:30 – 17:00 uur, van 9.30 - 18.00 uur en van 10:45 – 19:00 uur. Er wordt verwacht dat je één avond in de week werkt en eens in de 5 weken extra op zaterdag.

Je komt te werken via Start People, het werk is ingestoken voor onbepaalde tijd. De startdatum van de functie is 8 juli.
De functie is zowel parttime als fulltime te vervullen. Op de lange termijn is er mogelijkheid om in aanmerking te komen voor een vaste baan bij GVB.