4 stappen desktop
Sollicitatie flow 2

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Klantenservice medewerker

Start People 's-Hertogenbosch XL

Standplaats
Boxmeer
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0005176

Vind jij het fijn om in dagdienst als administratief medewerker te werken? Iets bij te dragen voor mens en dier? Dan past deze baan het beste bij jou! Voor het grootste farmaceutische bedrijf van Nederland zijn wij voor de locatie in Boxmeer op zoek naar een tijdelijke customer service medewerker.

Als Customer Service medewerker (binnendienst rol) ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie op het gebied van klantencontact (bestellingen, vragen oplossen, klachten behandelen), ordermanagement en Debet Management.

Maar dat is nog niet alles!

  • Je neemt orders aan van externe klanten en verwerkt deze in het systeem;
  • Je werkt veel binnen het ERP systeem SAP-Atlas en het klantencontact systeem;
  • Je verstrekt algemene inlichtingen aan externe klanten en collega’s over producten en prijzen;
  • Je lost basisklachten en vragen op en geeft deze door aan de juiste klacht af handelaar;
  • Je participeert in actieve after-sales directe samenwerking met de Rayon manager en Marketing managers;
  • Je draagt zorg voor alle voorkomende administratieve handelingen;

Het gaat om een tijdelijke functie van 2-12-2019 t/m 4-5-2020.

Ben jij een echte teamplayer maar kun je ook goed zelfstandig werken? En voldoe jij aan onderstaande eisen? Solliciteer dan snel!

  • Je beschikt over een aantoonbaar MBO diploma;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt kennis van MS Office en e-mailsystemen;
  • Je hebt kennis van een klant- en service gerichte instelling;
  • Je hebt ervaring in een customer service omgeving;
  • Je hebt affiniteit met actieve telefonische verkoop;
  • Ervaring met ERP is een pré
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en schrift;
  • Je bent full time beschikbaar;

MSD Animal Health ontwikkelt, produceert en verkoopt diergeneesmiddelen voor landbouwhuisdieren, gezelschapsdieren en vissen. Het bedrijf heeft kantoren in 50 landen, verkoopt producten in 140 landen en opereert in een netwerk van fabrieken en research- en ontwikkelingsfaciliteiten over de gehele wereld. MSD AH is leidend in de veterinaire pharmaceutische industrie.

MSD Animal Health Nederland is verantwoordelijk voor de marketing, sales, distributie en services van de MSD Animal Health producten binnen de Nederlandse markt. De organisatie is ingedeeld in vier Business Units: BU Swine (Varkens), BU Poultry & Equine (Pluimvee en Paard), BU Ruminants (Rundvee) en de BU Companion Animals (Gezelschapsdieren).

In de Business units werken marketeers, dierenartsen (Technical Managers) en account managers intensief samen, geleid door een BU Manager. De Business Units worden ondersteund door een Registratie en een Customer & Business Support afdeling
#9829

  • Een brutoloon van minimaal €14,73 per uur;
  • Vanaf 26 gewerkte weken een goede pensioensregeling;
  • Een full time baan;
  • Een baan met normale kantoor tijden, lekker weekend dus!
  • Reiskostenvergoeding;
  • Bij goed functioneren is er kans op een vast dienstverband;
  • Diverse opleidingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen.