Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Klantenservice Medewerker

Start People Arnhem

Standplaats
Nijmegen
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0028599

Zoek jij een functie waar je veel contact hebt met klanten en waarin jij het verschil kunt maken? En ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging met flexibele werktijden waarbij je zelf de regie kunt nemen en je daarnaast optimaal kunt blijven ontwikkelen bij een grote organisatie in Arnhem? Lees dan snel verder.

Klanten van onze opdrachtgever nemen contact op met jou met verschillende vragen bijvoorbeeld over een verhuizing, doorgeven van de meterstanden, afsluiten van een contract of energiebesparende mogelijkheden. Hierin luister je goed naar de klant en probeer je achterliggende vragen naar voren te halen zodat je de klant van het beste advies kan voorzien en in één keer goed kan helpen. Klanten zoeken via verschillende kanalen contact, zoals telefoon, mail en whatsapp.

Daarnaast willen we een optimale klantbeleving creëren bij onze opdrachtgever. Dit houdt in dat je ook ideeën en oplossingen kunt aandragen waar de klant nog niet aan gedacht heeft. Verras je klant!

Je handelt proactief, neemt verantwoordelijkheid en komt je beloftes na. Je ziet kansen en weet ze om te zetten naar acties en toont lef in het maken van keuzes. Je denkt kritisch mee met de klant, bedrijf en collega’s en durft hierbij ook kritisch naar jezelf te kijken. Je kan goed verbinding maken, toont empathie en kan je inleven in de perceptie van de klant op een authentieke manier. Je zorgt voor een moeiteloze klantervaring; de klant is bij jou in goede handen!

Je denkt in mogelijkheden en kan dit uitdragen naar de klant. Je bent trots op (ook kleine) successen en deelt dit met je collega’s. Je kan goed zelfstandig en alleen werken, vindt thuiswerken prettig. Je kan je goed concentreren en neemt zelf de regie over je loopbaan.

Je communiceert duidelijk en eerlijk naar de klant maar ook naar je collega’s. Je staat open voor ideeën en meningen van anderen. Je staat open om te leren van elkaar, je durft een hulpvraag te stellen en te beantwoorden om zo, samen met je team, het optimale resultaat te behalen.

Je hebt minimaal MBO 4 werk- en denkniveau.

Onze opdrachtgever is een energieonderneming die met 6.000 medewerkers ongeveer 2,6 miljoen klanten bedient in Nederland. Zij zetten zich in om een betrouwbare, betaalbare en zo schoon mogelijke energievoorziening te bieden. Onze opdrachtgever produceert en levert gas, elektriciteit en helpt haar klanten om het energieverbruik te beperken.

De klantenservice van onze opdrachtgever heeft een heldere ambitie: miljoenen klanten helpen om duurzame energiebesparingen te realiseren. Onze energieadviseurs – gedreven professionals met een passie voor klantcontacten – zetten alles op alles om klanten aan de organisatie te binden door waardevolle adviezen te geven, en vragen vriendelijk en efficiënt te beantwoorden. Onze opdrachtgever biedt een inspirerende werkomgeving, stimuleert de ontwikkeling van medewerkers, en is een innovatieve trendsetter binnen de energiewereld.

  • Keuze uit een parttime (24-30 uur) of fulltime (32-40 uur) baan;
  • In overleg is je rooster flexibel in te delen (werktijden tussen 8:00 en 18:00 uur), echter zijn de woensdag en vrijdag verplichte dagen om beschikbaar te zijn. Daarnaast dien je rekening te houden dat je de komende tijd met name vanuit huis werkt i.v.m. de corona omstandigheden;
  • Een baan voor langere tijd, evt mogelijkheid voor een vast contract;
  • Startdatum in oktober;
  • Een gedegen training en coaching tijdens het werk;
  • Een marktconformsalaris van €11,46 bruto per uur, na 6 maanden wordt dit €11,81;
  • Reiskosten vergoeding volgens de CAO;
  • Een informele sfeer waarbij je werkt in een teamverband.