Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Klantenservice medewerker

Start People Amsterdam XL

Standplaats
Amsterdam
Opleiding
HBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0061628

Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging als klantenservice medewerker bij een ambitieus energiebedrijf? Vind jij het leuk om administratieve taken af te wisselen met klantenservice werkzaamheden én heb jij affiniteit met duurzaamheid? Dan hebben wij een passende functie voor je!

Wat ga jij als medewerker klantenservice Emobility bij Vattenfall doen?

Jouw dag begint om half negen. Na een kop koffie en een praatje met jouw collega's ben jij klaar voor de dag!
In de ochtend wordt er als team besproken wat de stand van zaken zijn. In jouw mail zie jij dat er nieuwe aanvragen voor elektrische laadpalen zijn binnengekomen. Jij neemt contact op met de aanvrager en geeft meer informatie waar nodig. Als medewerker klantenservice Emobility ben jij verantwoordelijk voor het geven van de juiste informatie over laadpalen afgestemd op de behoefte van de aanvrager. Nadat jij de aanvragen hebt verwerkt in het systeem maak jij de offerte in orde. Op naar meer elektrische rijders! Naast het contact met de klanten sta jij als medewerker klantenservice Emobility in contact met de installeurs van de laadpalen, de fabrikant, aannemers en de gemeente.
Jij bent de schakel tussen de klant en de overige partijen om de aanvraag en plaatsing van de elektrische laadpalen te realiseren. Het betreft een dynamische functie in een warm team. In deze functie heb je een fijne dagelijkse afwisseling tussen administratieve taken en klantenservice werkzaamheden. Kortom, in deze functie ben jij als medewerker Emobility verantwoordelijk voor:

  • Het verwerken van aanvragen en bestellingen;
  • Het beantwoorden van vragen en het geven van advies aan de (toekomstige) klanten;
  • Het afhandelen van vragen per mail of telefoon;
  • Het onderhouden van de communicatie met overige partijen, denk hierbij aan de gemeente, de monteurs, de fabrikant en de aannemen van de elektrische laadpalen.

Je bent sociaal, een teamplayer en hebt affiniteit met duurzaamheid. Daarnaast:

  • Beschik je over HBO werk- en denkniveau;
  • Heb je bij voorkeur ervaring in de klantenservice;
  • Beheers je de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Ben je klantvriendelijk en hou je van afwisseling in je werk.

Als klantenservice medewerker bij Vattenfall ga je deel uitmaken van het team Emobility binnen het Expert Centre. Dit Centre bestaat uit 15 collega's die allemaal op de Emobility afdeling werken. Deze afdeling groeit rap en is erg dynamisch. Emobility richt zich op betaalbaar en gemakkelijk elektrisch rijden. Dit speelt natuurlijk een belangrijke rol bij het verduurzamen van de wereld. Vattenfall heeft dan ook een duidelijk doel: fossielvrij leven binnen één generatie mogelijk maken. Dit doen ze door bijvoorbeeld het grootste oplaadnetwerk van Europa te bouwen.

Je komt te werken op het hoofdkantoor in Amsterdam. Het kantoor is gelegen nabij Amsterdam Bijlmer Arena en is makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Je zult afwisselend op kantoor en vanuit huis gaan werken.

Wij bieden een uitdagende functie voor langere tijd! De functie van medewerker klantenservice is parttime of fulltime te vervullen vanaf 32 uur. De werktijden van deze liggen tussen 08:00 in de ochtend en 20:00 in de avond. Het afstemmen van de werkdagen en tijden zal plaatsvinden in overleg. De start van de functie ligt op dit moment per begin/medio oktober. Wanneer jij zal starten wordt je uitgebreid ingewerkt op de werkvloer. Het salaris van deze functie ligt op de € 13 bruto per uur! Lijkt dit je wat? Solliciteer dan snel!