Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Klantenservice medewerker

Start People Inhouse Services - Feenstra N.V.

Standplaats
Lelystad
Opleiding
MBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0064488

Spreekt een baan met veel klantcontact jou aan en de flexibiliteit om je eigen uren in te plannen? Kom dan ons team bij Feenstra in Lelystad versterken. Je kunt vanuit huis werken en in het weekend kan jouw uurloon oplopen tot €20,86!

Als klantenservice medewerker start je met een training van drie weken. Hiervoor dien je fulltime beschikbaar te zijn, zodat zij jou alle kneepjes van het vak kunnen leren. Denk hierbij aan de systemen waarmee je gaat werken en de technische aspecten van cv-ketels. Na jouw training ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Jij staat de klanten telefonisch te woord als expert. Je werkt vanuit huis in een fulltime of parttime functie en je krijgt een laptop en headset ter beschikking.

Klanten kunnen met vragen over storingen aan hun cv-ketel bij jou terecht en jij helpt ze met het vinden van een oplossing. Komen jullie er samen niet uit, dan kun je een afspraak inplannen met de monteur die langs gaat bij de klant. Je kunt doorgroeien en jezelf blijven ontwikkelen. Zo kun jij je later bezig houden met de afhandeling van e-mails en klachten.

Kom jij ons team vanaf 25 oktober versterken? Solliciteer direct!

Jij kunt goed met computers overweg en je kunt snel schakelen tussen verschillende systemen. Je kunt je inleven in de klant en je denkt in oplossingen. Daarnaast herken jij jezelf in onderstaande:

  • je bent tussen de 16 en de 40 uur per week beschikbaar. Minimaal 2 avonden in de week en 1 weekenddag;
  • je beschikt over een MBO werk- en denkniveau;
  • je bent in het bezit van eigen vervoer, omdat Feenstra met het OV niet goed te bereiken is;
  • je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Bij Feenstra sta je er niet alleen voor! Je werkt samen met 1500 medewerkers om de klanten zo goed mogelijk te helpen. Feenstra is opgericht in 1947 en is nu marktleider op het gebied van installatietechniek. Feenstra beheert, verzorgt en onderhoudt onder andere cv-ketels, ventilatiesystemen, beveiligingsinstallaties en zonnepanelen van meer dan 800.000 Nederlandse huishoudens. Feenstra staat 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar voor haar klanten.

Vanaf 25 oktober wil Feenstra de serviceafdeling uitbreiden met nieuwe collega's. De afdeling bestaat uit ongeveer 80 medewerkers. Je werkt zelfstandig, maar je kunt altijd bij jouw collega's terecht voor vragen en hulp.
De openingstijden van de klantenservice zijn van maandag tot en met zondag van 07:00 tot 21:00. Feenstra is ook op feestdagen geopend.

Wij bieden jou een flexibele fulltime of parttime baan in een uitdagende functie. Geen dag zal hetzelfde zijn, want je spreekt iedere dag weer nieuwe klanten. Je hebt verschillende doorgroeimogelijkheden en uitzicht op een vast contract. Wij bieden jou verder:

  • Een bruto maandloon van minimaal €1967,- hier komen nog toeslagen overheen;
  • De toeslagen lopen op van 15% tot 85%;
  • Een doorbetaalde trainingsperiode van 3 weken;
  • 8,33% vakantietoeslag;
  • Een reiskostenvergoeding tot maximaal € 7,88 per dag.

Heb je vragen of wil je meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Gihan, zij staat je graag te woord. De sollicitaties worden voor 20 oktober in behandeling genomen. Reageer snel!