Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Klantenservice medewerker Feenstra

Start People Den Haag XL

Standplaats
Capelle aan de IJsel
Opleiding
MBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0065087

Ben jij pro-actief, zeker van je zaken en communicatief sterk? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zijn op zoek naar klantenservice medewerkers die oplossend gericht zijn en zelfstandig kunnen werken.

Na een drie weken trainingsperiode ga jij aan de slag als klantenservice medewerker. Hier sta jij klanten telefonisch en per email te woord als een expert over alles wat te maken heeft met de cv-ketels.
Klanten kunnen bij jou terecht met vragen over storingen/problemen aan hun cv-ketel en jij zal ze helpen met een oplossing te vinden. Mochten jullie er niet uit komen, plan je gelijk een afspraak in met de monteur die langs zal gaan bij de klant.

Je werkt merendeels vanuit huis in een fulltime of parttime functie. Een laptop en headset worden ter beschikking voor jou gesteld.

Kom jij ons team vanaf 29 november of vanaf 6 december versterken? Solliciteer direct!

Om een perfecte match te zijn, heb jij het volgende in huis:

  • Je bent iemand die een no-nonsense houding heeft door je mening te uiten en te zorgen dat alles gelijk wordt opgelost.
  • Je kan goed met computers overweg en kan snel schakelen tussen verschillende systemen.
  • Je bent voor de eerste drie weken (inwerktraject) fulltime beschikbaar. Daarna ben je tussen de 16 en 40 uur in de week beschikbaar.
  • Je bent minimaal 2 avonden in de week en 1 dag in het weekend beschikbaar.
  • Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent in het bezit van eigen vervoer (Feenstra Capelle niet goed bereikbaar is met het ov).

Feenstra beheert, verzorgt en onderhoud cv-ketels, ventilatiesystemen, beveiligingsinstallaties en zonnepanelen van een groot deel van de Nederlandse huishoudens, en is marktleider op dit gebied. Feenstra staat 24 uur per dag, 7 dagen in de week klaar voor haar klanten.

Vanaf eind november/ begin december wilt Feenstra de service afdeling gaan uitbreiden met nieuwe collega's. Deze afdeling bestaat momenteel uit ongeveer 80 medewerkers die zelfstandig werken, deels thuis en deels op kantoor. Wel hangt er een collegiale sfeer waardoor je altijd bij elkaar terecht kan voor vragen en hulp.

Als klantenservice medewerker start je met een training van drie weken. Hiervoor dien je fulltime beschikbaar te zijn, zodat zij jou alle kneepjes van het vak kunnen leren. Denk hierbij aan de systemen waarmee je gaat werken en de technische aspecten van cv-ketels. Na jouw training ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten.

De openingstijden van de klantenservice van Feenstra zijn 7 dagen in de week van 07:00 tot 21:00, inclusief feestdagen.

De ontwikkeling van de werknemers staat centraal bij Feenstra en daarom zijn er veel mogelijkheden en kansen om door te groeien binnen het team en jezelf te ontwikkelen.

Wanneer je gaat werken voor Feenstra blijven wij als Start People betrokken bij jou carrière. Wij doen er alles aan om te zorgen dat jij op je plek zit.
Voor deze uitdagende functie bieden wij jou het volgende:

  • Een flexibele fulltime of parttime baan met de flexibiliteit om je eigen uren in te plannen.
  • Een bruto maandloon van minimaal €1967,- (€11,31 per uur) exclusief toeslagen die oplopen van 15% tot 85%.
  • Een vakantie toeslag van 8.33%.
  • Reiskostenvergoeding tot maximaal €7,88 per dag.
  • Verschillende doorgroeimogelijkheden en uitzicht op een vast contract.
  • Bij passende ervaring, mogelijkheid om als Medior aan de slag te gaan (€14.95 bruto uurloon).
  • De mogelijkheid om thuis te werken.

Spreekt een baan met veel klantcontact jou aan en de flexibiliteit om je eigen uren in te plannen? Kom dan ons team bij Feenstra in Capelle aan den IJssel versterken.
Je kunt vanuit huis werken en in het weekend kan jouw uurloon oplopen tot €20,86!