Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MiB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Klantenservice medewerker Liander 24, 32 of 40 uur

Start People Arnhem XL

Standplaats
Arnhem
Opleidingsniveau
HBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
9991401453

Heb jij ervaring binnen een klantcontactcenter en ben je op zoek naar een volgende stap in jouw carrière? Ga dan aan de slag als Customer Service Medewerker bij Liander! Hierbij beantwoord je klantvragen en -klachten over een breed scala van onderwerpen per telefoon, email en social media.
Klanten bellen je met allerhande vragen. Aan jou hen zo goed mogelijk te helpen. We vertrouwen op jouw inschattingsvermogen om die tijd te nemen voor de klant die nodig is. Jouw doel is dan ook om hem of haar in 1 gesprek volledig te hebben geholpen.

Je komt te werken op een afdeling met enthousiaste collega's die gezamenlijk het klantbelang voorop zetten. Daarnaast zijn er volop doorgroeimogelijkheden, mogelijk binnen de gehele organisatie Liander.

Het Klant Contact Center van Liander is gevestigd in het centrum van Arnhem, op loopafstand van het Centraal Station. Het bevindt zich in een prachtig pand, dat zich kenmerkt door de open sfeer.

Volwassenheid, openheid, betrokkenheid, respect en het nakomen van afspraken zijn voor jou belangrijke waarden. Je kunt daarbij goed zelfstandig werken, bent klantgericht, communicatief vaardig, enthousiast en invoelend.

Daarnaast voldoe jij aan de volgende eisen:

  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding met relevante werkervaring ;
  • Of een afgerondde HBO opleiding;
  • Ervaring met klantcontact;
  • Zeer goede communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift (dit wordt middels een schrijftest getest).

Liander (onderdeel van Alliander) is een netbeheerder, ze beheren het energienetwerk in jouw regio. Jouw meterkast is erop aangesloten, net als de meterkast van 3 miljoen andere woningen en bedrijven. Liander is dus niet de energieleverancier, maar maakt het mogelijk dat energieleveranciers energie kunnen leveren.

Per jaar komen op deze klantenservice ongeveer 300.000 vragen binnen van consumenten en kleine ondernemers! Deze vragen worden door ongeveer 90 medewerkers beantwoord, verdeeld over 4 teams.

  • De mogelijkheid parttime of fulltime (24, 32 of 40 uur) per week te werken (maandag, woensdag en vrijdag zijn vaste werkdagen);
  • Aantrekkelijk startsalaris: € 12,36 bruto. Elk jaar kom je in aanmerking voor salarisverhoging: hoe beter jij functioneert, hoe hoger je periodiek.
  • Startdatum 3 juni 2019;
  • Uitstekende reiskostenvergoeding:
  • Opleidingstraject is op maat! Je krijgt een uitgebreide training van ongeveer 4 weken;
  • Start People biedt je daarnaast onbeperkt gebruik te maken van GoodHabitz, waarbij je gratis toegang hebt tot meer dan 100 online traininen!.
  • Functie voor langere tijd met doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie!