Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Klantenservice medewerker Marktpartijen

Start People Arnhem XL

Standplaats
Arnhem
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0014420

Ben jij organisatorisch sterk, streef jij hoge klanttevredenheid na en wil jij gemak voor de klant bieden? Dan zoeken wij jou!

Je bent verantwoordelijk voor klantgerichte en resultaatgerichte serviceverlening aan marktpartijen (energieleveranciers, meetbedrijven of projectmanagers). Klantvragen komen via verschillende kanalen binnen (chat, E-mail en telefonie).
Je verstrekt actuele informatie en advies aan klanten over producten en diensten van het bedrijf en beantwoord complexe klantvragen m.b.t de activiteiten van een regionale Netbeheerders in de energiemarkt. Hierbij kan je je inleven in de marktpartijen en collega’s van andere afdelingen en daarmee weet je de vragen met gevoel voor detail te beantwoorden, inclusief het bijbehorende gevoel van service dat een klant verdient. Je bewaakt de voortgang van de afhandeling van de klantvragen met als doel een tijdige en juiste afhandeling.
Je voert in en verwerkt inkomend telefonisch, schriftelijk en elektronisch informatieverkeer in de daarvoor beschikbare systemen, zodat actuele, foutloze en heldere verslaglegging van vragen, klachten en klantgegevens in het klanteninformatiesysteem wordt gerealiseerd.

Je bent communicatief vaardig, goed in plannen en organiseren en streeft naar een hoge klanttevredenheid en gemak voor de klant. Je pakt je verantwoordelijkheid, je eigenaarschap voor de klantvragen en klachten. Je bent een gedreven en flexibele teamspeler en je bevordert samenwerking om zo het maximale resultaat te behalen. Hierbij heb je oog voor je collega’s en weet je goed te analyseren waar verbeterpunten zitten, zowel op onderlinge samenwerking als inhoudelijke materie. Je bent zelfstandig en bent in staat verantwoordelijkheid te nemen, maar deze ook uit handen te geven als de situatie hier om vraagt. Daarnaast breng je het volgende mee:

  • bij voorkeur ruime relevante vakinhoudelijke kennis (energiebranche);
  • ruime ervaring m.b.t het onderhouden van klantcontacten;
  • ruime ervaring m.b.t complexe bedrijf processen.

Het is belangrijk dat je in staat bent om mee te gaan in een veranderende omgeving, omdat vrijwel al onze operationele processen in de loop van het komende jaar in een nieuw centraal systeem uitgevoerd gaan worden. Je gaat in gesprek met collega’s en denkt mee hoe de werkzaamheden het beste uitgevoerd kunnen worden in de nabije toekomst.

Wij zijn Alliander, een groep waarin verschillende bedrijven actief zijn waaronder Liander, Qirion en Kenter. Voor miljoenen Nederlanders ontwikkelen én beheren we het energienet. Dat is hard werken, zeker nu de energietransitie in volle gang is. We zijn dan ook blij dat we kunnen rekenen op de kennis en kunde van onze 7.000 vakmensen. Met elkaar bedenken en realiseren we technisch slimme oplossingen die het energienet klaarmaken voor de toekomst.
Binnen deze functie versterk jij de 3.000 collega’s bij netbeheerder Liander. Met elkaar leiden zij de dagelijkse distributie van gas en elektra over onze netten in goede banen.
Je komt te werken in het Klant & Markt bedrijfsonderdeel van Liander waarbinnen je in het team Service Markt partijen zult samenwerken met andere medewerkers, specialisten en relatiemanagers.

  • Een fulltime baan voor 40 uur;
  • Een tijdelijke baan voor de duur van een jaar;
  • Startdatum in overleg;
  • Een marktconformsalaris van €2250,-, afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Uitstekende netto reiskostenvergoeding voor de heen en terugreis;
  • Werken op een modern en inspirerend hoofdkantoor;
  • Een informele sfeer waarbij je werkt in een teamverband.