Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Klantenservice Medewerker M/V

Start People Apeldoorn

Standplaats
Apeldoorn
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0004858

Wil je in een jong, dynamisch team als Telefoniste werken lees dan snel verder!

In de functie ondersteun je de afdeling klantenservice op diverse vlakken. Je bent iemand die snel kan schakelen, het overzicht goed kan behouden en je weet een duidelijke afweging te maken als het gaat om prioriteiten stellen.

Je werkzaamheden zullen bestaan uit het;

  • Beantwoorden van de inkomende telefoon en mails;
  • Registreren en verwerken van informatie in systemen;
  • Optimaliseren van het volledige werkproces;
  • Uitvoeren van administratieve randzaken.

In het sollicitatieproces is het belangrijk om goed te kunnen motiveren waarom jij binnen deze organisatie zou willen werken en wat jouw drijfveer is. De organisatie is gevestigd in Uddel en goed bereikbaar vanaf Apeldoorn, Harderwijk, Ermelo en Harderwijk. Daarnaast vragen we het volgende van je;

  • MBO werk en denkniveau;
  • Een flexibele, professionele en klantgerichte instelling;
  • In het bezit van een rijbewijs en beschikking over eigen vervoer;
  • Fulltime beschikbaarheid van maandag t/m zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur.

De organisatie waar je komt te werken is gevestigd in Uddel en is Europa's grootste Outdoor Living Mall. Ze leveren diverse tuinmeubels en tuinproducten zodat de klant volop kan genieten van het buitenleven. De flexibele en mensgerichte organisatiecultuur kenmerkt het bedrijf en de zelfsturende - maar ietwat chaotische - werkomgeving maken het een uitdaging om hier te werken. Doordat de vraag vanuit de klant blijft groeien, maak jij nu kans om hier deel van uit te gaan maken!

Indien je voldoet aan bovenstaande criteria nodigen we je graag uit om te solliciteren. Wat wij je vervolgens kunnen bieden is het volgende;

  • Een fulltime baan voor 40 uur per week voor langere tijd met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Startsalaris van € 1750,00 bruto per maand o.b.v. fulltime bij 22 jaar en ouder;
  • De mogelijkheid om intern door te groeien naar een andere functie;
  • Iedere vrijdag of zaterdag een gezellige borrel, gebruik maken van de fitness ruimte, bubbelbaden gebruiken na werktijd, zomer BBQ, kortom super veel extra's!