Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MiB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

 

 


Klantenservice/backoffice medewerker (40 uur)

Start People Inhouse Services - DHL Klantcontact

Standplaats
Amersfoort
Opleidingsniveau
MBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
4023000063

Ben je communicatief vaardig en creatief in het zoeken van oplossingen? Ben jij een aanpakker en werk je graag in een gezellig team? Dan zoeken wij jou!

In deze klantenservice / backoffice functie ondersteun je de de backline van DHL Express in Amersfoort. Je gaat de cases oppakken die gaan over niet leverbare zendingen. Hiervoor neem je veelal telefonisch contact op met de klant om tot een oplossing te komen. Tevens zorg je voor een accurate administratieve afhandeling.

Dit is een mooie kans om kijkje te kunnen nemen binnen de grote internationale organisatie DHL Express. De functie is naar verwachting tot half augustus. Bij goed functioneren bestaat de kans op een baan voor langere tijd binnen DHL Express.

  • Je beheerst zowel Nederlands als Engels goed in woord en geschrift;
  • Je beschikt over minimaal MBO denk- en werkniveau;
  • Ervaring met klantcontact en klachtenafhandeling is een pré;
  • Nog geen ervaring? Overtuig ons in jouw motivatie waarom jij wel geschikt bent;
  • Je bent servicegericht en neemt je verantwoordelijkheid voor jouw werk;
  • Je bent niet bang om initiatief te nemen en in staat prioriteiten te stellen;

DHL Express vervoert van deur tot deur in meer dan 220 landen en gebieden. Sinds 2013 mag DHL zich wereldwijd marktleider noemen op het gebied van internationale expresbezorging en logistiek.

DHL Express heeft de 8eplek veroverd op de lijst van 25 werkgevers wereldwijd, die samengesteld wordt door Great Place to Work® en FORTUNE. Deze 25 werkgevers vallen op doordat ze investeren in medewerkers, een cultuur weten te creëren die motiveert en betrokkenheid bevorderd en die talenten aantrekkelijke ontwikkelingsmogelijkheden bieden.

Werken op een klantcontact onderdeel van DHL betekent werken met enthousiaste en gedreven collega’s. Deze collega’s hebben allen de passie voor klantcontact en willen goede service verlenen aan de klanten van DHL. Ze helpen elkaar graag verder. Naast hard werken is er regelmatig tijd voor een praatje met jouw collega’s. Met veel humor wordt er samen een fijne werkdag van gemaakt. Ook gezamenlijke activiteiten met je team of afdeling vinden regelmatig plaats.

  • Een bruto uurloon van €12,64;
  • Startdatum in overleg, op korte termijn;
  • Een fulltime baan voor 32- 40 uur per week(min.-max. afhankelijk van drukte);
  • Werktijden van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 uur en 18.00 uur;
  • Kans op een baan voor langere tijd binnen DHL Express.
  • Een mooi kans om een kijkje te nemen bij een grote internationale organisatie;
  • Werken in een enthousiast team;
  • Reiskostenvergoeding tot max. 30 km.