4 stappen desktop
Sollicitatie flow 2

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Logistiek medewerker m/v

Start People Ulft

Standplaats
Doetinchem
Opleiding
MBO
Vakgebied
Logistiek
Vacaturenummer
1217005687

Ben jij een allround logistiek medewerker / magazijnmedewerker die behalve de verwerking van de inkomende goederen ook met klanten kan afstemmen om uitgifte van aangekochte goederen kan regelen?

Het betreft een fulltime baan, bedoeld voor langere tijd, mogelijk voor een vaste aanstelling.
Je gaat werken in het voorrraadmagazijn van een groot winkelbedrijf in de omgeving van Doetinchem, waar zowel meubels als keukens worden verkocht. Alle voorkomende werkzaamheden binnen het magazijn komen aan bod, zoals
= laden voor klanten,
= lossen van vrachtwagens,

  • administratieve verwerking van vracht,
  • (de-)monteren van goederen voor de winkel, enz.

Het volgende is erg belangrijk; jij hebt:

  • een prima fysieke conditie (er kan veel zwaar tilwerk voorkomen),
  • een representatief uiterlijk,
  • een rijbewijs (tenminste rijbewijs B),
  • bij voorkeur een heftruckcertificaat (geen must),
  • geen probleem met het werken op koopavonden en op zaterdagen en zondagen + op feestdagen ! De winkel is 7 dagen per week geopend dus weekenduren horen bij je standaard werkweek,
  • LBO+ of MBO niveau,
  • een klantvriendelijke houding en kunt netjes met klanten communiceren,
  • niet snel last van stress (stressbestendig),
  • enig administratief inzicht en computerkennis.

Onze opdrachtgever is een moderne, toonaangevende en snelgroeiende woonwinkel in de regio. Behalve trendmeubelen en accessoires verkopen zij ook keukens. Het is een dynamisch bedrijf waar continue doorloop plaatsvindt van goederen en nieuwe collecties.

Het gaat hier om een leuke, afwisselende baan in een prettig team, waar je tevens contact hebt met diverse klanten!
Bij deze baan is geen dag hetzelfde! Het gaat hier om een functie voor langere tijd, oftewel, bij gebleken geschiktheid is de job mogelijk vast. Deze baan biedt dus veel uitdaging en verantwoordelijkheid in een zeer dynamisch bedrijf en in een plezierige werkomgeving. Onze opdrachtgever biedt interne opleidingen en secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioenregeling, personeelskortingen op keukens, meubels etc.