Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Magazijnbeheerder

Start People Enschede

Standplaats
Utrecht
Opleiding
MBO
Vakgebied
Logistiek
Vacaturenummer
1AV0026452

Ben jij op zoek naar een zelfstandige allround magazijnfunctie waarbij je veel in contact staat met klanten en distribiteurs en waar tevens een stuk administratie bij komt kijken, dan komen wij graag op korte termijn met jou in contact. Voor een organisatie die gevestigd is in Enschede zoeken wij voor de locatie Nieuwegein een Magazijnbeheerder/ klantenservicebeheerder (Warehouse/Customer Service Administrator).

Het betreft een veelzijdige functie. De dagelijks werkzaamheden bestaan uit:

  • Diverse magazijnactiviteiten, waaronder inkomende goederen ontvangen (middels een heftruck), uitgaande goederen verzenden en het verzamelen / verpakken van orders;
  • Je neemt contact op met klanten / distributeurs om ervoor te zorgen dat de bestellingen tijdig worden afgehaald;
  • Je zorgt voor een veilige, schone en georganiseerde werkomgeving;
  • Je volgt de gezondheids- en veiligheidsprotocollen;
  • Je voert indien nodig periodieke inventarisaties uit;
  • Je zorgt ervoor dat First-In First-Out (FIFO) wordt gehandhaafd;
  • Je bewaakt de vervaldata van de voorraad en verwerk indien nodig aanpassingen;
  • Je bent in deze functie partner met de klantendienst om de Visual database te beheren voor bestellen / voorraadbeheer.
  • Je hebt veelvoudig contact met het team van de locatie in Enschede en verleend de gevraagde service.

Spreekt deze veelzijdige logistieke functie je aan en ben jij de zelfstarter die wij zoeken, dan ontvangen wij graag je cv. Vervolgens zullen wij binnen 48 uur (op werkdagen) contact met je opnemen om de vervolgprocedure te bespreken. Heb je vragen over deze functie, je rol of de organisatie, neem dan gerust contact op met Start People Enschede via 053-4814600. je mag vragen naar Sabine en/of Linda. Wij staan je graag te woord!

  • Een zelfstarter met bewezen vermogen om te werken aan het behalen van bedrijfsdoelstellingen;
  • Je beschikt over sterke communicatieve en samenwerkingsvaardigheden;
  • Je hebt ervaring als magazijnmedewerker;
  • Je hebt klantcontact ervaring;
  • Je bent bekwaam in het gebruik van MS Office, inclusief Excel-vaardigheden en in staat om voorraadcontrole / orderbeheersystemen te gebruiken.
  • Je bent zowel de Nederlandse als de Engelse taal vaardig (zowel in woord als in geschrift);
  • Je hebt ervaring op een heftruck en je beschikt over een heftruckcertificaat (indien deze is verlopen dan bieden wij de mogelijkheid het certificaat te verlengen).

Om voor deze functie in aanmerking te komen wordt er tevens bereidheid gevraagd om af en toe vanuit de locatie in Amsterdam te werken.

We zoeken een Warehouse/Customer Service Administrator voor een (nieuwe) locatie in Nieuwegein waar voorraad ligt opgeslagen. Je collega's werken voor het merendeel vanuit Enschede. Het bedrijf is een wereldwijde ontwikkelaar, fabrikant en marketeer van innovatieve medische technologie. In Enschede werken ongeveer 50 medewerkers. Het is een Amerikaans bedrijf, geen dag is hetzelfde, het is zeer dynamisch. De bedrijfscultuur kenmerkt zich door ondernemerschap, professionaliteit en ontwikkelingsmogelijkheden.

  • Wij bieden een fulltime functie in dagdiensten;
  • Je ontvangt via Start People in eerste instantie een tijdelijk aanstelling. De opdracht is op dit moment voor onbepaalde tijd. Verlenging behoort daarom tot de mogelijkheden;
  • Het salaris ligt tussen EUR 2499 ,- / EUR 3295.- bruto per maand. Inschaling is afhankelijk van kennis en werkervaring;
  • 8,33% vakantiegeld ;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Reiskostenvergoeding.

Sollicitatieprocedure
1: Solliciteer via de button of maak je interesse bekend via telefoon of mail.
2: Na het intakegesprek dat we via Skype of Teams zullen voeren en bij gebleken geschiktheid stellen wij je voor bij onze opdrachtgever.
3: Wanneer er interesse is volgt er een gesprek met de Manager van onze opdrachtgever.
5: Bij positief advies volgt er een arbeidsvoorwaarden voorstel.

Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact met ons op: 053-4814600 of enschede@startpeople.nl en vraag naar Sabine of Linda.