Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Management Assistent 24 uur

Start People Den Haag Overheid

Standplaats
'S-Gravenhage
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
2142004781

Heb jij ervaring in het ondersteunen van een management en ben jij een geboren regelaar. Zorg jij er altijd voor dat afspraken worden opgevolgd en ben jij in het bezit van een MBO niveau 4 diploma secretaresse/management assistente? Dan ben jij de management assistent die wij zoeken voor het COA (Centraal Orgaan opvang voor Asielzoekers).

Jij beheert de agenda en draagt zorg voor het notuleren tijdens de vergaderingen. Verder ben jij een echte spin in het web en weet jij de juiste prioriteiten te stellen. Jouw standplaats wordt de locatie Den Haag maar jij vindt het niet erg om incidenteel naar Utrecht te reizen om te notuleren tijdens vergaderingen.

De werkzaamheden zien er in het algemeen als volgt uit:

  • Jij voert complex agenda en postbusbeheer uit;
  • Jij notuleert tijdens vergaderingen en verspreidt deze onder de belanghebbenden;
  • Jij verzorgt de planning/roostering en doet hier aanpassingen in omtrent verlof, ziekte etc
  • Jij draagt zorg voor de administratie van de locatie-manager
  • Je fungeert als vraagbaak voor collega's

Je hebt een afgeronde opleiding op MBO niveau 4 secretaresse/management assistente en minimaal een aantal jaren relevante werkervaring in een soortgelijke functie. Ervaring op een P&O afdeling is een grote pré. Je kunt goed werken met het MS Officepakket en beschikt over ruime ervaring in notuleren. Je bent per direct beschikbaar, 24 uur per week, waarvan je maandag en dinsdag inzetbaar bent. Je vindt het niet erg om incidenteel naar Utrecht te reizen om te notuleren tijdens vergaderingen.

Competenties:

  • communicatief vaardig
  • inlevingsvermogen
  • proactief
  • overtuigingskracht
  • flexibel
  • accuraat
  • organisatorisch
  • luistervaardig
  • schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid

In een dynamische omgeving voert het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) zijn taak uit, het opvangen en begeleiden van mensen. Hun vak, het opvangvak, is steeds in ontwikkeling. Het COA is een organisatie die zich continu aanpast aan de veranderende vraag vanuit politiek en samenleving en het fluctuerende aantal bewoners. In deze dynamiek zorgen ze voor veiligheid, leefbaarheid en beheersbaarheid op de centra. Zo kunnen de bewoners werken aan hun toekomst.
Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers is voor de Nederlandse samenleving dé opvangorganisatie die zorgt voor opvang, begeleiding en uitstroom van vreemdelingen. Dit doen zij met veilige huisvesting, verstrekking van middelen van bestaan en met gerichte programma’s.

  • Een werkweek van 24 uur binnen een uitdagende werkomgeving;
  • Een bruto uurloon van €16,17
  • Een tijdelijk dienstverband van; 8 maanden met kans op verlenging
  • Het COA vergoedt een gedeelte van jouw reiskosten, vraag hierover na bij de afdeling Recruitment;
  • Werken via een toonaangevende uitzendonderneming met unieke vacatures die gespecialiseerd is binnen de overheid;
  • Werken binnen dé opvangorganisatie die zorgt voor probleemloze opvang van asielzoekers;
  • Persoonlijke begeleiding door ervaren en enthousiaste Recruiters & HR-medewerkers;
  • Een opbouw van vakantiedagen naar rato;
  • Om je persoonlijke ontwikkeling op peil te houden bieden wij gratis online trainingen aan via Good Habitz;
  • Voor deze opdrachtgever is het aanvragen van een VOG noodzakelijk (deze verzorgen wij voor jou);
  • De deadline voor deze vacature is 6 september om 08:00. Na deze datum word jouw sollicitatie niet meer in behandeling genomen.