Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Managementondersteuner Overheid

Start People Assen Overheid

Standplaats
Groningen
Opleiding
MBO
Vakgebied
Management
Vacaturenummer
1AV0033833

Voor het COA zijn we op zoek naar een ervaren en enthousiaste Managementondersteuner! Binnen deze functie zorg je o.a. voor agendabeheer, een correcte administratie en draag je zorg voor de juiste informatievoorziening binnen de organisatie. Verder ondersteun je de betreffende leidinggevende in diverse andere taken.

In de functie van Managementondersteuner ondersteun je de leidinggevende door het opvangen van telefoon en mailverkeer, het beheren van de agenda en het selecteren en prioriteren hiervan. Je vormt een filter voor de leidinggevende, en geeft belangrijke en dringende zaken direct door. Daarnaast bereidt je vergaderingen en bijeenkomsten voor, zowel inhoudelijk als organisatorisch onder andere door het opvragen en verwerken van informatie. Bij (vak) inhoudelijke vragen van collega’s neem je de vraag aan en zorg je voor een reactie van de leidinggevende of andere medewerker van de afdeling. Het in deze functie belangrijk dat je inzicht hebt in de agenda en werkzaamheden van de leidinggevende en dat je, je leidinggevende hierbij efficiënt en effectief kan ondersteunen. Je handelt zowel klantgericht, maar ook professioneel assertief.

Naast bovenstaande taken ben je ook verantwoordelijk voor het maken van notulen en actielijsten. Het is aan jou de taak om de gemaakte afspraken te bewaken en om te signaleren als acties niet gekomen worden. Tot slot ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van het archief. Je zorgt ervoor dat alles op de juiste locatie, op de juiste plek wordt opgeslagen.

De manager die jij gaat ondersteunen zal in Ter Apel werken, maar ook veel reizen door Noord-Nederland. De Managementondersteuner zal zo nu en dan ook reizen tussen de verschillende locaties maar zal ook veel op afstand kunnen doen.

  • Minimaal MBO 4 diploma, op het gebied van management assistent, MBO secretarieel en/of Schoevers;
  • Minimaal 1 jaar ervaring binnen een soortgelijke functie;
  • Het is belangrijk dat je je gemakkelijk aan kan passen in een steeds veranderende organisatie;
  • Je werkt resultaatgericht, bent integer en kunt goed samenwerken;
  • Je beschikt over goede schriftelijke en communicatieve vaardigheden;
  • Je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden en afdelingen;
  • Je bent reisbereid en flexibel, en vindt het geen probleem om tussen verschillende locaties in Noord-Nederland te reizen;
  • Je bent korte termijn beschikbaar voor 20 - 30 uur per week.

Bij COA werken trotse, betrokken professionals die zich met ziel en zaligheid richten op hun vak en op verbetering. Het is een werkgever met een prettige bedrijfscultuur en een goede balans tussen werk en privé, met een maatschappelijk tintje.

  • In eerste instantie een tijdelijk contract van 6 maanden, wel met een kans op verlenging bij goed functioneren;
  • Een parttime werkweek van 20 - 30 uur;
  • Een mooie aanvulling op jouw CV en de kans om ervaring op te doen binnen de vreemdelingenketen;
  • Een marktconform salaris in schaal 4 van minimaal €15,40 bruto per uur en maximaal €19,07 bruto per uur;
  • Een reiskostenvergoeding van €0,14 per km enkele reis, met een maximum van €9,80 per dag.

Voldoe jij aan bovenstaande competenties? Dan zien wij jouw reactie graag tegemoet!