Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MiB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Marketing ondersteuner administratief medewerker

Start People Amsterdam XL

Standplaats
Amsterdam
Opleidingsniveau
HBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
6498004627

Ben jij als administratief medewerker nauwkeurig en goed met systemen? Een regelaar die overzicht bewaart en energie krijgt van strakke deadlines? Heb je affiniteit met marketing en communicatie? Kom dan ons team versterken als administratief medewerker!

Wat doe je als administratief medewerker marketing bij Nuon?

Als administratief medewerker ben je de rots in de branding voor het marketing team. Je zorgt dat alle marketingcampagnes perfect ingeregeld zijn in de systemen. Hierdoor zien alle sales kanalen (zoals telemarketing en deur-tot-deur verkoop) welke campagnes er momenteel live staan en staan alle campagnes correct op onze website en externe vergelijkingswebsites. Ook zorg je dat de klant uiteindelijk krijgt wat we hem/ haar aangeboden hebben. Dit is een grote verantwoordelijkheid. Slordig werken leidt tot fouten en daarmee tot klachten van klanten en extra kosten voor Nuon/Vattenfall. Het is dan ook belangrijk dat je nauwkeurig en foutloos werkt.

Nuon/Vattenfall is een groot bedrijf met complexe systemen en processen. Het inregelen van marketingcampagnes brengt veel administratief werk met zich mee. Jij ondersteunt het marketing team hierbij. Denk aan werkzaamheden zoals:

  • invoeren van alle kenmerken van een campagne in alle benodigde systemen. Denk hierbij aan de geldigheidsduur van de campagne en het welkomstcadeau;
  • aanmaken van codes, zodat marketing campagnes herkenbaar zijn in onze rapportages en we goed kunnen beoordelen of een campagne succesvol is;
  • schrijven van de voorwaarden die bij een campagne van toepassing zijn;
  • controleren van de campagne uitingen. Bijvoorbeeld of de juiste tarieven vermeld zijn en de correcte voorwaarden meegestuurd worden in een campagne e-mailing.
  • doorvoeren van wijzigingen in campagnes, zoals de hoogte van het geldbedrag van de welkomstaanbieding in alle benodigde systemen;
  • onderhouden van het contact met leveranciers, bijvoorbeeld over de voorraad van cadeaus.

  • Een regelaar die goed met complexe systemen en processen kan werken;
  • Een snelle, efficiënte en nauwkeurige werker, die deadlines haalt zonder fouten te maken;
  • Je hebt je MBO/HBO/WO opleiding succesvol afgerond en minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan in een administratieve functie. Het liefst bij een groot bedrijf met complexe systemen en processen;
  • Je kunt goed samenwerken met extraverte collega’s in een dynamische omgeving. Je staat hiervoor stevig genoeg in je schoenen;
  • Je bent pro-actief en denkt na voordat je iets doet. Als je iets niet weet of begrijpt dan vraag je net zo lang door, totdat het je duidelijk is wat en waarom je iets moet doen;
  • Je beheerst de Nederlands taal vloeiend.

Jouw team houdt zich bezig met het binnenhalen van nieuwe klanten. Het team bestaat uit twee marketeers, twee content marketeers, een database marketeer en een product owner. Jij werkt vooral samen met de marketeers, die blind op jou kunnen vertrouwen. Het team heeft ambitieuze targets en werkt keihard om deze targets te halen. Het is dan ook belangrijk dat je snel en efficiënt werkt, zodat je de strakke deadlines haalt. Het team bestaat uit extraverte collega’s met een commerciële instelling, die zeggen waar het op staat. Hier moet je goed tussen passen.

  • Een informele (flex)werkplek voor 40 uur per week;
  • Op een fantastische locatie; ons moderne hoofdkantoor in Amsterdam. Station Bijlmer Arena is op drie minuten loopafstand, net als de Arena, Pathé en heerlijke lunchtentjes.
  • Om hier te komen ontvang je een reiskostenvergoeding van €0,19 per km;
  • Je kunt af en toe een dag vanuit huis werken (dan mis je wel de goede koffie van onze barista), met de telefoon en laptop die je van ons ontvangt;
  • Je krijgt een goed salaris van € 2.500,- bruto per maand met 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Een uitzendovereenkomst