Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker Account Support

Start People Arnhem XL

Standplaats
Arnhem
Opleiding
HBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0043081

Stroomt serviceverlening door jouw aderen en ben jij het gewend snel te schakelen en veel contacten te onderhouden met grootzakelijke klanten? Dan ben jij de medewerker Account Support die wij zoeken!

Het doel van de afdeling Klant is dat klanten makkelijk zaken kunnen doen met Alliander. Dit doen ze door op basis van inzicht in de klantbehoefte en de klantbeleving de dienstverlening aan te laten sluiten bij dat wat klanten normaal vinden. Als medewerker Account Support ben je continu bezig om in te spelen op de stijgende verwachting van de klant. We zijn dan ook op zoek naar collega's die de serviceverlening naar een hoger niveau kunnen tillen en hierover graag mee denken.

De afdeling Klant verzorgt voor ruim 22.000 grootzakelijke klanten onder andere het administratieve beheer, waarbij je kunt denken aan facturatie, het verwerken van terugleververzoeken en het verzorgen van de overeenkomsten voor het transport van gas en elektriciteit. Tevens verzorgen zij de klantbediening voor deze klanten, waarbij zij jaarlijks ongeveer 25.000 klantvragen en klachten per telefoon of e-mail afhandelen.

Als medewerker Account Support ben je betrokken bij de organisatie en de afdeling en onderneem je uit eigen beweging acties en doe je voorstellen. Je neemt het voortouw, anticipeert, zoekt en ziet kansen, signaleert knelpunten en handelt hiernaar. Wij zoeken iemand die in staat is om mee te bewegen met de veranderingen die de afdeling van je vraagt. Je beschikt over empathisch vermogen en vanzelfsprekend ben je klantgericht.

Verder vragen we:

  • een afgeronde HBO opleiding;
  • ervaring binnen een customer service afdeling;
  • ervaring met methodieken op gebied van continu verbeteren zoals LEAN, Six Sigma, Agile, Scrum is een pré;
  • affiniteit met de techniek

Alliander is een groot Nederlands netwerkbedrijf, dat ervoor zorgt dat miljoenen klanten dagelijks stroom en gas hebben. Voor wonen, werken, vervoer en recreatie. Zij staan voor een energievoorziening die iedereen onder gelijke condities toegang geeft tot betrouwbare, betaalbare en duurzame energie. Nu en in de toekomst. Dat is waar zij iedere dag samen aan werken. Ze bieden professionals ruimte voor vernieuwende en slimme ideeën. Ruimte voor jouw energie.

  • Een uitdagende fulltime functie voor 40 uur per week voor langere duur en op lange termijn eventueel kans op een contract bij Alliander.
  • Een vaste werkplek op het hoofdkantoor van Alliander in Arnhem. Momenteel wordt er voornamelijk vanuit huis gewerkt, maar het inwerktraject zal wel gedeeltelijk op kantoor plaatsvinden.
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen door het volgen van online trainingen.
  • Een bruto uurloon van €15,24