Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Medewerker administratie en inkoop

Start People Den Haag

Standplaats
Gouda
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0011721

Ben jij een gedreven en betrokken professional die verantwoordelijkheid neemt? Kunnen de klanten en collega’s op jou bouwen en heb je affiniteit met de zorgbranche? Dan is deze vacature wellicht iets voor jou! Voor een bedrijf in de omgeving van Waddinxveen zijn wij opzoek naar een Medewerker administratie en inkoop.

Als administratief medewerker inkoop ben je een alleskunner die diverse soorten administratie verwerkt heeft, niet bang is voor o.a. ERP systemen en het administratieve inkoopproces bewaakt op prijs en kwaliteit. En de leverancier een kritische vraag durft te stellen wanneer de performance ondermaats is.

  • Je voert inkoopopdrachtaanvragen in en verwerkt offertes/orders in de administratie;
  • Je werkt daartoe het ERP systeem volledig bij van A-Z;
  • Je verwerkt, controleert en monitort de inkomende bestelopdrachten;
  • Je signaleert prijs en conditie afwijkingen en kaart deze aan bij de leveranciers;
  • Je hebt daartoe een frontdeskfunctie m.b.t. inkoop: telefonisch contact met leveranciers;
  • Je controleert facturatie voor;
  • Je bent verantwoordelijk voor een sluitende en efficiënte inkoopadministratie met 3 collega's;
  • Je ontvangt signalen vanuit alle afdelingen over mogelijke kwaliteitsissues met onderdelen en zoekt deze uit;
  • Je doet uiteindelijk aan kwalitatief dossierbeheer.

Wij zoeken een ervaren administratief medewerker die zich herkent in de volgende kenmerken:

  • Je hebt kennis van administratieve werkzaamheden op mbo/hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt bij voorkeur aantoonbare ervaring met operationele inkoop van technische objecten;
  • Je hebt kennis van het Office Pakket, ERP systemen;
  • Je bent klantgericht en je hebt bij voorkeur affiniteit met de zorg;
  • Je bent communicatief sterk en houdt van aanpakken;
  • Je wilt en kunt zelfstandig werken en tegelijk houdt heb je oog voor jouw collega's;
  • Je spreekt en schrijft ABN Nederlands dus ook alsof het jouw moedertaal is;
  • Je herkent je in de volgende competenties: plannen en organiseren, mondelinge vaardigheid, aandacht voor details, kwaliteitsgerichtheid, voortgangscontrole, professionaliteit/integriteit, klantgerichtheid en samenwerken.

Het bedrijf is gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige persoonsgebonden revalidatie en zorghulpmiddelen in Zuidwest Nederland. Met hun specialisatie begrijpen ze de noodzaak van betrouwbare kwaliteitsproducten binnen de zorg. De adviseurs weten als geen ander hoe een rolstoel aangepast kan worden aan de specifieke situatie van de cliënt. Samen met de behandelende ergotherapeuten in de instellingen komen ze tot de beste oplossingen. Hun werkwijze is hun kracht, straight, to the point, maar toch persoonlijk.

Het bedrijf biedt:

  • Een vaste baan;
  • Een fulltime functie (40 uur);
  • Salaris tussen de €2.000-, en €2.600-, bruto per maand.