Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Medewerker Betaalproces

Start People Assen Overheid

Standplaats
Hoogezand
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0004043

In de rol van medewerker betaalproces ben je onderdeel van de backoffice. In deze rol verzamel, registreer en verwerk je financiële gegevens binnen Tijdelijke Commissie Mijnbouwschade Groningen. Je ondersteunt bij rapportages uit de verschillende (financiële) systemen. Daarnaast signaleer je relevante knelpunten en denk je mee in oplossingen. Ook werk je nauw samen met je directe collega’s en zorg je voor afstemming met relevante partijen binnen de afdeling. Je bent aanspreekpunt voor het beantwoorden van vragen.

Daarnaast heb je de volgende taken en werkzaamheden:

  • Verantwoordelijk voor de financiële afhandeling van schaderapporten en de hiermee samenhangende kosten (conform het protocol vergoeding bijkomende kosten)
  • Verzorgen van rapportages en analyses
  • Beoordelen van aanvragen van bijkomende kosten
  • Voortgangsbewaking afhandeling schadeaanvragen
  • Beoordelen van facturen, voorschotverzoeken en het verwerken daarvan
  • Vraagbaak voor collega’s binnen de tijdelijke commissie
  • Bijdrage leveren in het verder optimaliseren van het betaalproces

  • Relevante MBO-opleiding op het gebied van administratieve regelgeving en (overheids)financiën
  • Goede mondelinge- en schriftelijkevaardigheden
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel en een flexibele maar kritische instelling
  • Kennis van en snel kunnen schakelen in en met de verschillende (financiële) systemen, Excel en databestanden.

Competenties

  • Teamplayer
  • Accuraat
  • Resultaatgericht
  • Pragmatisch
  • Integer
  • Plannen en organiseren
  • Stressbestendig.

Binnen de RVO is de de Tijdelijke Commissie Mijnbouwschade Groningen een projectdirectie en voert het Besluit mijnbouwschade Groningen uit dat samen met het nieuwe schadeprotocol op 19 maart 2018 van kracht is. Het gaat daarbij om het afhandelen van vele duizenden schades. Inspectie en beoordeling van en besluit over deze schades gebeurt ruimhartig en rechtvaardig op een betrouwbare, duidelijke en zo eenvoudig mogelijke wijze.

Het managementteam van de projectdirectie bestaat uit een projectdirecteur, manager Strategie en Beleid, Frontoffice, Veldwerk, Backoffice en Comunicatie. Dit managementteam draagt zorg voor de uitvoering van de schadeafhandeling, zodat de Tijdelijke Commissie in de gelegenheid wort gesteld om te besluiten over de schade-afhandeling. Er wordt binnen de projectdirectie gewerkt in een keten. Daarbij zijn de volgende kernwaarden belangrijk; persoonlijk, realistisch, daadkrachtig en samenwerken.

Uitdagende financiële functie binnen een jonge en dynamische organisatie waar je bij kunt dragen aan een maatschappelijk actueel onderwerp.

Inschaling Schaal 8 BBRA; bruto uurloon tussen € 16,38 en € 22,14 afhankelijk van relevante werkervaring.

Tijdelijk dienstverband voor de duur van 5 maanden met mogelijkheid tot verlenging.

Zowel parttime (32 uur pw) als fulltime (36 uur pw) in te vullen.