Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker binnendienst

Start People Almelo

Standplaats
Enschede
Opleiding
MBO
Vakgebied
Commercieel
Vacaturenummer
1AV0040010

Ben jij een echte regelneef, ben jij graag in contact met klanten en administratief goed onderlegd? Ben jij op zoek naar een fulltime functie voor langere tijd? Dan is dit wellicht een leuke vacature voor je!

In deze functie ben jij het centrale aanspreekpunt van onze klanten. Samen met je collega's ben jij verantwoordelijk voor het orderproces en het aannemen van orders tot de uitlevering bij de klant. Je onderscheid je in deze functie door kennis en pro-activiteit die je toevoegt. Net dat stukje meer betekenen voor een klant door het geen van de juiste informatie. Verder bestaat jouw functie uit:

  • De wensen van de klant vertalen naar orders en deze verwerken in ons systeem;
  • Het product picken in het magazijn en verzendklaar maken van de orders;
  • Het verstrekken van informatie aan klanten: vraagbaak zijn en de klant gevraagd en ongevraagd voorzien van de benodigde informatie over levertijden etc.;
  • Het verzorgen van inkoop en het beheren van voorraden;
  • Het onderhouden van contacten met leveranciers;
  • Het aanmaken en controleren van facturen;
  • Het beantwoorden van binnenkomende telefoongesprekken en e-mails.

  • Werk en denkniveau mbo niveau 4 met enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie.
  • Jij hebt affiniteit met de tandtechniek, zodat je de benodigde kennis snel onder de knie krijgt.
  • Goede kennis en het spreken van de Engelse, maar ook de Duitse taal omdat je veel contact hebt (ook schriftelijk) met buitenlandse leveranciers.
  • Ervaring met MS Office, Excel en CRM pakketten
  • Positieve instellingen en initiatief tonen gaat bij jou vanzelf
  • Je komt uit de buurt van Enschede, Hengelo, Oldenzaal, Almelo.

Tot slot kun je flexibel meebewegen met de vraag van de klant én van onze organisatie, ook wanneer deze verandert. Je bent nauwkeurig in je werk en zorgt ervoor dat collega’s je werk gemakkelijk kunnen overnemen. Het is belangrijk dat je goed kunt samenwerken in een klein team, maar ook zelfstandig taken kunt oppakken en uitvoeren. Een sociale houding wordt dan ook gewaardeerd.

Het bedrijf is al bijna 30 jaar actief als specialist in de tandtechniek en implantologie. Als distributeur leveren wij producten en de daarbij behorende kennis aan tandtechnische laboratoria, tandprothetici en implanterende tandartsen in Nederland. Met een klein team van bevlogen medewerkers zorgen wij ervoor dat onze klanten die producten krijgen die zij nodig hebben om hun eigen klanten optimaal te kunnen bedienen.

Zij zitten gevestigd in Enschede.

  • Fulltime functie
  • Kans op een contract voor onbepaalde tijd
  • Direct in dienst bij de opdrachtgever
  • Salaris tussen de €2000 en €2500 bruto per maand