Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker Customer Service

Start People Eerbeek

Standplaats
Loenen
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0006223

Bij deze functie ben je vooral bezig met het leveringsproces voor de klant. Deze opdrachtgever is een bekende naam in de transportwereld en is op zoek naar een medewerker Customer Service die verantwoordelijk zal zijn voor o.a. het zo efficiënt laten verlopen van het leveringsproces.
Hierbij is het prettig dat jij beschikt over een stressbestendig karakter en een professionele werkhouding.
Je bent handig met computers, communicatie zal vooral verlopen via de telefoon en mail.

In de volgende competenties kan jij je herkennen:

  • Sociaal vaardig
  • Oplettend
  • Nauwkeurig en zorgvuldig
  • Vasthoudend

Je hebt de bereidheid om je verder te ontwikkelen op het gebied van diverse transport software, commerciële beleidsregels en transportgerelateerde documentatie en regelgeving. (Uiteraard krijg je hier enige begeleiding in!)

  • Je beschikt over een afgeronde MBO-opleiding in de Logistiek (of een vergelijkbare opleiding/richting)
  • Je hebt 0-2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je hebt kennis van het dienstenpakket van de transportafdeling (vervoersmogelijkheden, condities, aflevertermijnen, tarieven en dergelijke);
  • Je hebt kennis van begeleidende documenten en registraties (m.b.t. ADR-goed);
  • Je hebt kennis van interne gedrags- en commerciële beleidsregels, bedrijfslocaties t.b.v. tracking en tracing zendingen;
  • Je hebt kennis van diverse computerprogramma’s om status zendingen te achterhalen en nieuwe gegevens/beslissingen aan zendingen te kunnen toevoegen;
  • Goede kennis van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal in woord en geschrift.

En uiteraard een goede motivatie!

Onze opdrachtgever, uit de omgeving van Apeldoorn, is dé partner in logistieke ontzorging en
Solide, ervaren & betrokken; dat is waar zij voor staan. Met ruim 120 medewerkers rijden we uw producten al sinds 1939 zéér betrouwbaar en vakkundig naar de door u opgegeven bestemming.

Leuke fulltime functie binnen een dynamische werkomgeving die veel waarde hecht aan een prettige werksfeer.
Bij gebleken geschiktheid functie voor langere periode met vast dienstverband.

Ben je geïnteresseert