4 stappen desktop
Sollicitatie flow 2

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker documentaire informatievoorzienning | Pt

Start People Breda XL

Standplaats
Hilvarenbeek
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0023496

Ben jij die doorgewinterde DIV medewerker? solliciteer dan direct!!

Als medewerker documentaire informatievoorziening / recordbeheerder maak je deel uit van het team Informatiemanagement. Binnen het team ben jij belast met het beheer van onze informatie.

Het betreft een Part-time functie voor 20 uur per week in een tijdelijk dienstverband.

De belangrijkste taken zijn:
◾Uitvoeren van het (zaakgericht) beheren, ordenen en toegankelijk maken van documentaire informatie.
◾Archiveren van analoge en digitale documenten en zaken met inachtneming van de richtlijnen voor selectie op bewaren en vernietigen.
◾Uitvoeren van voorbereidende werkzaamheden voor de overdracht van archieven naar de archiefbewaarplaats en of e-depot.
◾Het ontsluiten en verstrekken van informatie uit archieven en archiefbestanden.
◾Het adviseren op het gebied van het beheer van (digitale) informatie.
◾Verrichten van en assisteren bij de overige werkzaamheden van de afdeling.

De gemeente Hilvarenbeek werkt samen met de gemeenten Oisterwijk en Goirle, informatiebeheer vraagstukken stemmen we met elkaar af en waar mogelijk werken we samen.

  • Je beschikt over een gerichte mbo-opleiding en/ of denkniveau.
  • Je hebt ruime werkervaring als medewerker DIV/recordbeheerder
  • werkervaring specifiek met de documentmanagement systemen van Corsa en Green Valley is een vereiste!
  • Enige senioriteit op het terrein van informatiebeheer is gewenst.
  • woonachtig in omgeving Breda - Tilburg - Den Bosch

De gemeente Hilvarenbeek bestaat uit zes dorpskernen waar in totaal 15.000 inwoners wonen, werken en verblijven. Onze inwoners weten zelf het beste op welke manier zij in Hilvarenbeek willen leven. Dus werken wij samen. Samen met o.a. dorpscoöperaties, ondernemers, inwoners, overheidsinstanties en vrijwilligers en met onze samenwerkingsgemeenten Oisterwijk en Goirle. De inzet en betrokkenheid van onze inwoners is groot, zij hebben hun visie gegeven op de toekomst van onze gemeente. Deze is vastgelegd in de Toekomstvisie (www.hilvarenbeek2030.nl). Bij de gemeente Hilvarenbeek krijg je verantwoordelijkheid, vrijheid en vertrouwen. Wij dagen je uit om nieuwe kansen voor onze gemeente te ontdekken.

Het betreft een tijdelijke opdracht van 20-07-20 t/m 20-10-20 met optie tot verlenging
Salaris betaling volgens Branche cao Gemeenten in schaal 8 (2459,00 - 3556,00)
Naast salaris ontvang je eindejaarsuitkering en levensloopregeling
Ben je via ons het werk? Dan mag je op onze kosten jezelf verder ontwikkelen. Je krijgt toegang tot ruim 100 online trainingen die je kunt volgen waar een wanneer jij wilt via GoodHabitz