4 stappen desktop
Sollicitatie flow 2

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker FO&O Gemeente Utrecht part time

Start People Utrecht XL

Standplaats
Utrecht
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0020621

Je werkt voor de uitvoeringsorganisatie Vergunningen, Toezicht en Handhaving (VTH), afdeling Vergunningen. Deze afdeling bestaat uit meerdere teams, waaronder het team Frontoffice en Ondersteuning. Je bent, samen met je team, verantwoordelijk voor het verstrekken van informatie uit bouwdossiers aan aannemers en inwoners. Je zorgt ervoor dat inhoudelijke vragen bij de juiste collega terecht komt. En aan de balie verstrek je o.a. de benodigde ontheffing aan straatmuzikanten en archiveer je deze.

Dit is het werk:

  • Opzoeken en opvragen van dossiers in geautomatiseerde systemen en archieven.
  • Dossiers en informatie anonimiseren en verstrekken.
  • Beheren van diverse mailboxen.
  • Klanten te woord staan en ze informeren via balie, e-mail en telefoon.
  • Ontheffing straatartiest verlenen en archiveren.
  • Overzicht houden over bestelde archiefdossiers, deze in ontvangst nemen en tijdig retourneren.

Betreft een baan voor langere duur
Betreft een baan voor 24 uur op vastgestelde dagen (parttime) op maandag, woensdag en vrijdag

Eisen:
 Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau.
 Beschikbaar op maandag, woensdag en vrijdag voor 24 uur.
Competenties:
 Je kunt goed luisteren en doorvragen; de kernvraag achterhalen en daar kort en bondig het juiste antwoord op geven.
 Je geeft niet snel op als je iets niet direct kunt vinden; je vindt het leuk om zaken goed uit te zoeken.
 Je bent van nature klantvriendelijk ingesteld en past je boodschap aan de ontvanger aan.
 Je beschikt over goed ontwikkelde digitale vaardigheden, waaronder MS Office.
 Je beschikt zowel mondeling als schriftelijk over goede communicatie vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal.
 Je bent het gewend om zelfstandig te werken.

Je ben op korte termijn beschikbaar en voldoet volledig aan bovenstaande wensen.
Je bent voor langere tijd beschikbaarbaar en inzetbaar
Je bent parttime beschikbaar

Gemeente Utrecht
uitvoeringsorganisatie VTH (Vergunningen, Toezicht & Handhaving) afdl. Vergunningen

Je werkt voor de uitvoeringsorganisatie Vergunningen, Toezicht en Handhaving (VTH), afdeling Vergunningen. Deze afdeling bestaat uit meerdere teams, waaronder het team Frontoffice en Ondersteuning. Je bent, samen met je team, verantwoordelijk voor het verstrekken van informatie uit bouwdossiers aan aannemers en inwoners. Je zorgt ervoor dat inhoudelijke vragen bij de juiste collega terecht komt. En aan de balie verstrek je o.a. de benodigde ontheffing aan straatmuzikanten en archiveer je deze.

Een baan per 2 juni a.s. voor langere tijd
werkdagen (harde eis) zijn op maandag, woensdag en vrijdagen
Werktijden: 08.15 - 17.30 uur
Schaal 6 (Minimaal €1800,- bruto per maand op basis van 36 uur per week / maximaal €2350,- bruto per maand op basis van 36 uur per week)
OV-vergoedingsregeling (vraag naar de voorwaarden)
Tevens kan je gratis deelnemen aan onze online trainingen en werk je in ons hypermoderne Stadskantoor welke op Utrecht CS gevestigd is