Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker GemeenteLoket Leven en Registraties

Start People Heerlen XL

Standplaats
Maastricht
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
1AV0051398

Wil jij werken voor de overheid bij gemeente Maastricht? Heb je ervaring met burgerzaken op het gebied van leven & registraties? Dan zoek ik jou!

Bij Publieke Dienstverlening levert gemeente Maastricht jaarlijks duizenden producten via het GemeenteLoket. Werken bij Publieke Dienstverlening betekent werken in een moderne en eigentijdse omgeving. Maatschappelijke ontwikkelingen en politieke keuzes hebben continu invloed op onze dienstverlening. Van onze medewerkers verwachten wij dat ze meegroeien in een veranderende omgeving en bijdragen aan de ontwikkeling van producten en diensten. Daar staat tegenover dat wij investeren in de ontwikkeling van onze medewerkers. Het GemeenteLoket bestaat uit de teams Leven & Registraties, Reizen & Documenten en Callcenter & Beheer. De afgelopen jaren is sterk ingezet op de ontwikkeling van onze onlinedienstverlening. Burgers en bedrijven weten steeds beter wat ze willen en stellen hoge eisen aan het serviceniveau.

Jij bent een enthousiaste collega die belast zal worden met:

  • Je verstrekt publieksinformatie over een specifiek deel van de dienstverlening en je informeert over de stand van zaken en over te volgen of lopende procedures;
  • Je informeert de interne klant/collega en je bent verantwoordelijk voor een adequate wisselwerking en afstemming tussen de frontoffice en de backoffice;
  • Je beoordeelt het verhaal van de klant;
  • Je verstrekt juiste en tijdige informatie aan de klant;
  • Klantcontacten aan de balie Vergunnen bouwen en wonen, parkeren en andere kleine vergunningen.
  • Inzet aan de balie voor informatie en uitgifte van kleine vergunneingen (o.a. parkeren).
  • Inzet in de backoffice voor terugbelnotities en beantwoorden van e-mails.
  • Ervaring in de burgerzakenproducten is een pré.

Dit breng jij mee

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring;
  • Kennis van de omgevingswet;
  • Talenkennis; goede kennis van de Engelse taal, zowel spreken als schrijven.
  • Opleidingen op het gebied van Burgerzaken zijn een pre;
  • Kennis van Boek 1 en 10 BW, Wet BRP, RNI, Brondocumenten, legalisatieregels is een pre;
  • Kennis van Wet BRP, Brondocumenten, legalisatieregels is een pre;

Dit ben jij

  • Je bent flexibel;
  • Je bent communicatief vaardig: kan goed luisteren, doorvragen, een verhaal op waarde schatten;
  • Je bent accuraat; kan goede kwaliteit leveren en secuur zijn tijdens mutatie werkzaamheden en bij het beoordelen van brondocumenten.
  • Je bent gericht op samenwerken: samen met het team zorg dragen voor de uitvoering van de front en backoffice taken die bij de loketten horen;
  • Je bent klantgericht: uitzoeken wat wens van de klant is en zien of dit binnen de wettelijke afspraken past. Je kan een klant ook een gefundeerde nee verkopen;
  • Je bent integer;
  • Je hebt een flinke dosis mensenkennis en inlevingsvermogen;
  • Je vindt het heel leuk om met en voor mensen te werken;
  • Je wilt graag studeren om je kennis op het vakgebied te ondersteunen.

Het team GemeenteLoket Leven & Registraties maakt deel uit van de Publieke Dienstverlening binnen de gemeente Maastricht. De gemeente Maastricht streeft ernaar een opgavegerichte en resultaatgerichte organisatie te zijn, die flexibel inspeelt op kansen en ontwikkelingen in haar omgeving.

Je salaris wordt ingedeeld in schaal 7 conform de gemeentelijke CAO tussen de €2170,- & €3176,- bruto per maand op basis van opleiding en ervaring. De gemeente Maastricht biedt een fulltime, tijdelijk dienstverband.

Ook krijg je toegang tot jouw online portaal waar jij jouw uren gaat invullen, kan je digitaal je documenten ondertekenen, digitaal met ons communiceren en krijg je toegang tot ons digitale GoodHabitz portaal waar je online cursussen en trainingen kunt doen.