Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker Klantcontact Livechat | DHL Parcel | Parttime

Start People Inhouse Services - Zwolle Expres DHL

Standplaats
Arnhem
Opleiding
HBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0003634

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan, waar je jouw schrijfvaardigheden én servicegerichtheid elke dag weer in kwijt kan? Dan zijn wij voor DHL Parcel Arnhem op zoek naar jou!

Bij DHL Parcel ga je aan de slag als medewerker Klantcontact in de afdeling Livechat/Webcare. De Livechat is een nieuwe service die DHL Parcel vanaf 4 november gaat lanceren, en die ervoor zorgt dat elke klant direct digitaal geholpen kan worden met hun vragen. DHL Parcel bedient zowel particuliere als zakelijke klanten, die vragen kunnen hebben over het zendingsproces van A tot Z. Aan jou de taak om elke klant zo goed mogelijk te informeren en adviseren, en om ervoor te zorgen dat elk pakketje zo snel mogelijk op de juiste plaats terecht komt! Omdat deze nieuwe service gericht is op schriftelijk klantcontact via social media, is het belangrijk dat jouw taal- en typevaardigheden op hoog niveau zijn.

De topper mét talenknobbel die wij zoeken heeft:

  • Aantoonbare affiniteit met taal/schrijven;
  • Een afgeronde opleiding op MBO4/HBO niveau;
  • Uitstekende typevaardigheden;
  • Is handig met computers en systemen;
  • Affiniteit met social media.

DHL Parcel legt zich toe op pakketvervoer binnen Europa in business to business en e-commerce. Ook richten zij zich op palletvervoer, waarmee ze marktleider zijn in de Benelux. Werken op een klantcontact onderdeel van DHL betekent werken met enthousiaste en gedreven collega’s. Deze collega’s hebben allen de passie voor klantcontact en willen goede service verlenen aan de klanten van DHL. Ze helpen elkaar graag verder. DHL is aanwezig in meer dan 220 landen en gebieden wereldwijd, waardoor het ’s werelds meest internationale bedrijf is. Met een personeelsbestand van meer dan 340.000 medewerkers biedt DHL oplossingen voor een vrijwel onbeperkte hoeveelheid logistieke behoeften.

DHL Parcel verzorgt een goede training voor alle nieuwe medewerkers, zodat je alle informatie ontvangt die je nodig hebt voor het adviseren en informeren van elke klant!

  • Startdatum: 4 november;
  • Een parttime baan voor 20-24 uur of 24-32 uur;
  • Werken bij een grote, logistieke marktspeler;
  • Goede begeleiding;
  • Een bruto uurloon van €11,73;
  • Reiskostenvergoeding tot max. 30 km enkele reis;
  • Mooie toeslagenregeling tijdens avonduren (na 18.00 uur) en op zaterdag;
  • Werken binnen een leuk en gezellig team, met je eigen supervisor.

Wij zijn benieuwd waarom deze vacature bij je past. Bezorg jij ons jouw CV? Dan bezorgen wij jou misschien een nieuwe baan!