Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker Klantcontactcenter | Overheid | 36u

Start People Roermond Overheid

Standplaats
Utrecht
Opleiding
MBO
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
1334003698

Voor een grote overheidsorganisatie in het centrum van Utrecht zijn wij op zoek naar een Klantcontact medewerker. In deze functie werk je 36 tot 40 uur per week tijdens kantooruren.

Als medewerker klantcontact ben je onderdeel van het Klant Contact Center. Het KCC ontvangt via diverse kanalen meldingen, tips en vragen. Het betreft een handhavende organisatie met een zeer uitgebreid takenpakket. Zo zet de organisatie zich in voor onder andere: dierenwelzijn, voedselveiligheid, meststoffen, natuur, visketen en consumentenproducten.
Wat ga je doen?

  • Je neemt meldingen aan van burgers en bedrijven en verwerkt deze in het meldingensysteem
  • Je voorziet burgers en bedrijven van antwoord op vragen door middel van een FAQ database
  • Natuurlijk zorg je ervoor dat de gehele (telefonische) administratieve afhandeling naar behoren wordt verwerkt

In deze functie werk je uitsluitende met inbound telefoontjes.

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO-4 opleiding
  • Je bent stressbestendig en kunt snel schakelen
  • Door ervaring op de klantenservice beschik je over uitstekende telefonische- en schriftelijke vaardigheden in zowel de Nederlandse en Engelse taal
  • Eerder heb je al gewerkt met verschillende geautomatiseerde systemen
  • Je beschikt in ruime mate over social media skills

Start People Overheid staat opgesteld voor arbeidsbemiddeling binnen de overheid in Utrecht, Brabant en Limburg. De opdrachtgever is gevestigd in hartje centrum van Utrecht. De locatie is prima bereikbaar met het openbaar vervoer.

  • Het betreft een fulltime functie voor 36 uur tot 40 uur.
  • Het gaat om een tijdelijk contract van 6 maanden met bij goed functioneren kans op verlenging.
  • Salaris tussen € 2.358,72 en € 3.074,76 bruto per maand o.b.v. 36 uur (BBRA schaal 7). Inschaling vindt plaats op basis van relevante kennis en ervaring
  • reiskostenvergoeding van € 0,20 p.km. wanneer je fietst, € 0,07 p.km. met de auto en 100% van je gemaakte kosten wanneer je reist met het OV
  • om je persoonlijke ontwikkeling op peil te houden bieden wij je talloze, gratis, online trainingen via GoodHabitz