Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Medewerker klanttelefonie

Start People Assen Overheid

Standplaats
Zwolle
Opleiding
MBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0041076

AWil jij klanten te woord staan die uiteenlopende vragen hebben over immigratievraagstukken? Heb jij geen problemen met gesprekken voeren in het Engels? Dan is dit wellicht een vacature voor jou!

Wij zijn voor een opdrachtgever binnen de Rijksoverheid, in Zwolle, op zoek naar meerdere enthousiaste klantenservice medewerkers!

In deze functie sta jij klanten telefonisch te woord met 1e lijns vragen. Aan jou is het de taak om snel te achterhalen wat de klantvraag is, moet je een afspraak bij het loket maken voor de klant of kan jij telefonisch de vraag beantwoorden of oplossen.

Ben je helemaal zelfstandig aan het werk en heb je meer in je mars? Dan is er vanuit de opdrachtgever de mogelijkheid om door te stromen. Natuurlijk ontvang je alle benodigde informatie tijdens de training.

In deze functie kan je te maken krijgen met bellers die de Nederlandse taal niet machtig zijn, gesprekken voeren in het Engels moet voor jou dus geen probleem zijn. Daarnaast kunnen bedrijven en instanties om bepaalde informatie vragen.

Kan jij de vraag niet oplossen? Dan kan je het doorzetten naar een afdeling die wellicht de klant wel verder kan helpen. De vragen zijn allemaal op het gebied van (im-)migratie en naturalisatie.

Je achterhaalt zo nodig aanvullende informatie door het raadplegen van relevante bronnen.
Je signaleert knelpunten en trends in de verzoeken om informatie.

Voor deze vacature vinden we het van belang dat je:

  • Aantoonbaar beschikt over minimaal een MBO werk- en denkniveau en het vermogen om snel nieuwe kennis tot je te nemen en toe te passen.
  • Relevante ervaring hebt in telefonisch klantcontact en beschikt over de vaardigheden en competenties als klantgerichtheid, multi-tasken en typevaardigheid.
  • Aantoonbaar beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse en de Engelse taal.
  • Een prettige collega bent, die houdt van samenwerken in een team. Je vraagt om hulp als dat nodig is, helpt anderen en staat open voor feedback en ontwikkeling.
  • Resultaatgericht en daadkrachtig bent.

Daarnaast zoeken wij flexibele inzetbaarheid tussen de 24 - 36 uur. Hierin is een vaste vrije dag of dagdeel niet mogelijk. Dit heeft te maken met de wisselende drukte in de lijn.

Onze opdrachtgever is landelijk werkzaam binnen het vreemdelingenrecht. Zij dragen zorg voor de juiste administratieve verwerking en het soepel begeleiden van processen binnen de vreemdelingenketen.

De vestiging waar de functie open staat is gevestigd in Zwolle. Het kantoor is goed te bereiken met het openbaar vervoer vanuit Apeldoorn, Deventer, Harderwijk of andere omliggende steden of dorpen.

Wij bieden een tijdelijk dienstverband tot medio 2021, in de loop van het contract kan het duidelijk worden of er kans is op verlenging.

De functie is zowel fulltime als parttime in te vullen. Het minimale aantal uren dat jij inzetbaar moet zijn is 24 uur. Je ontvangt je rooster 2 weken van te voren en je kan hiervoor je eigen beschikbaarheid doorgeven.

Wij bieden een bruto uurloon van € 15,53 euro, dit komt neer op €2405,- bruto per maand op basis van 36 uur.

De training zal plaatsvinden op kantoor, reis jij daarvoor met het openbaar vervoer? Wij vergoeden 100% van jouw gemaakte kosten.
De locatie is naast het centraal station, op 5 minuten lopen.

Wil jij graag in aanmerking komen voor deze functie?
Solliciteer dan met jouw CV via de vacature. Graag zien wij vooraf jouw beschikbaarheid (uren) en opzegtermijn in het motivatieblokje. Motivatiebrief is dus voor de sollicitatie nog niet verplicht. Gaan wij jou voorstellen, dan vragen wij wel een motivatiebrief van jou.