Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Medewerker Orderverwerking parttime

Start People Doetinchem

Standplaats
Zevenaar
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0034816

Ben jij op zoek naar een verantwoordelijke functie waar je je voornamelijk bezig houdt met het correct verwerken van gegevens in het systeem en vind jij contact met klanten leuk? Dan zijn wij op zoek naar jou als je per direct beschikbaar bent (of zo snel mogelijk) en al enige ervaring hebt op de orderadministratie. Voor onze opdrachtgever in Zevenaar zijn wij namelijk op zoek naar een medewerker orderverwerking (parttime). Je komt te werken in een klein team waar je veel met elkaar samen werkt en er samen voor zorgt dat de gegevens optimaal in het systeem komen te staan. Het gaat vooral om het accuraat elektronisch verwerken van verkoop- en productie orders in het computer systeem.

Daarnaast draag je zorg voor de volgende verantwoordelijkheden:

  • Bewaken en communiceren van levertijden;
  • Zorgen voor een correcte verwerking en archivering van opdrachtbevestigingen.
  • Zorgen voor een tijdige en correcte invoer van gegeven in het systeem.
  • Communiceren met collega’s en klanten orders.
  • Afhandeling van inkomende documenten vanuit de mailbox

Naast de functie van orderverwerking kun je ook ingezet worden bij de frontoffice. Je hebt hier dus zowel fysiek als telefonisch klantcontact.

Wij zijn op zoek naar jou als je:

  • In de omgeving van Zevenaar woont of hier door middel van eigen vervoer kunt komen.
  • Een MBO niveau 4 opleiding hebt afgerond (commercieel/administratief);
  • Per direct of zo snel mogelijk beschikbaar bent;
  • 32 uur beschikbaar bent en bij voorkeur kunt werken op de volgende dagen: maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag;
  • Goed overweg kunt met SAP of vergelijkbaar.
  • Communicatief vaardig bent (Nederlandse taal in woord en geschrift beheerst);
  • Ervaring hebt op de orderadministratie;
  • Vriendelijk, sociaal, accuraat en een echte aanpakker bent.

De organisatie is gevestigd in Zevenaar. De organisatie bestaat uit meerdere bedrijven en is een wereldwijde marktspeler op het gebied van behuizing- en kasttechniek met alle aanverwante producten en levert aan de industrie, de machine- en installatiebouw en de IT-markt. Zij leveren (individuele) schakelkasten tot volledige, geïntegreerde oplossingen op het gebied van klimatisering, stroomverdelingstechniek en IT.

Naast een marktconform loon, bieden zij een aangename en vriendelijke werkomgeving. Dit doen zij door de functie uitdagend te maken en te blijven investeren in kennis via opleidingen en cursussen. De organisatie is meerdere malen uitgeroepen tot Great Place to Work. Zij willen de beste werkgever zijn en kregen van hun medewerkers een 8,2. Hier wil je toch ook werken?!

Ook hebben ze een gezamenlijke kantine, kun je met je collega's een rondje lopen in de pauze en zijn er mogelijkheden om thuis te werken. (I.v.m. Covid19).

Wij bieden jou een:

  • Een contract via Start People. De vacature is in eerste instantie tijdelijk maar bij goed functioneren en voldoende werk kan dit contract omgezet worden tot vast bij de opdrachtgever.
  • Een salarisindicatie van €1906 tot €2426 op basis van fulltime. Deze vacature betreft 32 uur per week.
  • Een vast contactpersoon die klaar staat voor al je vragen;
  • Een hele gave en veelzijdige baan bij een Top werkgever;
  • Reiskostenvergoeding.

Heb je vragen dan mag je contact opnemen met Carmen van Start People Doetinchem. 0314 320300 of mailen naar Doetinchem@startpeople.nl.
Wacht niet te lang met solliciteren want deze vacature staat open tot en met 14 december 2020.

Ben je de geschikte kandidaat dan nodigen wij jou graag uit om met ons kennis te maken. Dit kan met een vers kopje koffie of thee op de vestiging of digitaal via Skype of Teams.

Tot Snel!