4 stappen desktop
Sollicitatie flow 2

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker personeelsadministratie

Start People Roermond Overheid

Standplaats
Eindhoven
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
1AV0019939

Voor het politiedienstencentrum in Eindhoven zijn we op zoek naar een medewerker Personeelsadministratie die de afdeling HR-Administratie komt versterken.
Het betreft een functie voor 32 uur. Mogelijke werkdagen zijn maandag t/m vrijdag tussen 07.00 en 18.00 uur. Deze dagen zijn in overleg in te delen.

De HR-Administratie is ingedeeld in een aantal clusters waarin het werk wordt opgepakt. Als medewerker personeelsadministratie maak je onderdeel uit van een of meerdere clusters binnen de personeelsadministratie. Samen met jouw cluster ben je verantwoordelijk voor een juiste, efficiënte en snelle afhandeling van personeelsmutaties, waaronder bijvoorbeeld in- door en uitstroomprocessen, maar ook ouderschapsverlof, ov-kosten of andere aanvragen, die binnenkomen via het HR-portaal. Doordat de organisatie veel uiteenlopende functies kent is vrije wel geen enkele aanvraag hetzelfde. Naast de administratieve afhandeling van aanvragen behandel je vragen en pak je problematiek aan die inhoudelijke kennis vergt. Medewerkers en leidinggevende stellen hun vragen rechtsstreek via de mail, maar vragen worden ook door de HR-Servicedesk doorgezet naar het juiste cluster. Ook lever je gevraagd en ongevraagd een bijdrage aan aanpassingen en verbeteringen die de processen optimaliseren. Je stelt voorstellen op die de kwaliteit van de processen en de uitvoering van de administratie verbeteren. Dit doe je door in bestaande netwerken afstemmingsafspraken te maken die het resultaat verhogen. Naar aanleiding van deze afspraken geef je instructies aan collega’s door middel van handreikingen en geef je indien nodig informatie over (nieuwe) wet- en regelgeving en vastgesteld beleid.

  • MBO 3 werk- en denkniveau; aantoonbaar a.d.h.v. werkervaring of opleiding
  • MBO 3 opleiding in de richting van Personeel en Organisatie, Personeelszaken of soort gelijke opleiding
  • Minimaal 1 a 2 jaar werkervaring in een soortgelijke rol
  • Werkervaring bij een overheidsinstelling en kennis van het ambtenarenrecht is een pre

De afdeling HR-administratie in Eindhoven bestaat uit ongeveer 65 collega’s die ruim 18.000 collega’s bedienen op het gebied van personele mutaties en salarisverwerkingen. De afdeling is opgedeeld in verschillende clusters, 4 tot 20 collega’s per cluster, waarbij ieder cluster zijn eigen taken en verantwoordelijkheden kent.

De HR-Administratie heeft de afgelopen drie jaar een enorme beweging gemaakt naar een centraal gestuurde administratie. Deze beweging kenmerkte zich door de invoering van selfservice, automatisering, standaardisering en uitvoering geven aan harmonisatie van beleid. De basis staat. Vanuit deze basis bouwen we voort en hebben we de ambitie om de beste administratie te worden. Hoe? Door:

  • een betrouwbare partner in administratieve dienstverlening voor het korps te zijn;
  • onze dienstverlening proactief en sterk door samenwerking te leveren;
  • een eenduidige administratieve ondersteuning en waar nodig maatwerk te bieden.

  • Een baan voor 32 uur per week (parttime)
  • Salaris tussen €1.783,25 en €2.964,69 bruto per maand (schaal 7.0)
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer
  • Een tijdelijk contract voor de duur van 5 maanden

Een betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek maakt deel uit van de selectieprocedure. Hierdoor dien je rekening te houden met een sollicitatie traject van 10-12 weken.
https://kombijde.politie.nl/politie-als-werkgever/wat-we-van-jou-vragen