Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Medewerker scan en digitalisatie

Start People Assen Overheid

Standplaats
Zutphen
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
1AV0050726

Ben jij op zoek naar een verantwoordelijke baan binnen de Rijksoverheid waar je jouw administratieve kennis goed kan toepassen? Vind jij het uitdagend om belangrijke documenten te scannen en te archiveren en werk jij nauwkeurig en secuur?
Dan zijn wij op zoek naar jou!

In de functie van Administratief medewerker, ook wel Scanoperator genoemd, Ga jij je bezig houden met het met het scanklaar maken van de documenten, het inscannen van deze documenten om ze daarna digitaal te archiveren.
Binnen deze functie is het belangrijk dat je goed overweg kan met verschillende computersystemen.

Voor deze vacature zoeken wij kandidaten die voldoen aan de volgende eisen:

  • Je bent in het bezit van minimaal een MBO niveau 3 diploma
  • Je kan erg nauwkeurig en zorgvuldig werken
  • Je hebt relevante werkervaring, of bent in staat om een nieuwe functie snel eigen te maken
  • Je bent per direct voor 32- 36 uur per week beschikbaar
  • Je bent woonachtig in of in de omgeving van Zutphen

De naam doet het al vermoeden, maar de Justitiële Informatiedienst zorgt ervoor dat cruciale informatie op het juiste moment beschikbaar is voor justitie. En als het moet gebeurt dat ook snel. Op die manier weet de ene hand van justitie wat de andere doet, en dat is belangrijk. Het maakt Nederland volgens Justid veiliger en rechtvaardiger.

  • Het salaris is €1991,- bruto per maand
  • Een werkweek die parttime (32 uur) of fulltime (36 uur) in te vullen is, minder dan 32 uur is niet bespreekbaar!
  • Een tijdelijk contract van 6 maanden met kans op verlenging
  • Reiskosten vergoeding; kom jij met het ov? Dan vergoeden wij 100%! Kom je met eigen vervoer? Dan kennen wij een tegemoetkoming van 7 cent per gereden kilometer.