Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker verwerken en behandelen

Start People Den Haag Overheid

Standplaats
'S-Gravenhage
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0058635

Werk jij nauwkeurig en ben jij resultaat gericht en heb je goede kennis van Excel? Lees snel verder! Voor de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland zoeken wij een administratief medewerker voor 36 uur per week in Den Haag.

Als administratief medewerker In- en uitvoer heb je een ondersteunende taak bij de afhandeling van grote hoeveelheden aanvragen en dossierstromen. Er worden aanvragen behandeld van in- en uitvoerregelingen, daarna worden hiervoor certificaten uitgegeven waarmee goederen kunnen worden ingevoerd.
Na invoer zullen deze certificaten retour voor melding aan de EU.

De dagelijkse werkzaamheden kunnen bestaan uit:

  • Controleren van poststromen, archiefwerkzaamheden en administratieve werkzaamheden in het proces zoals invoer van aanvragen, accorderen, stempelen en controleren van certificaten.
  • Het exacte werkpakket is in overleg samen te stellen.

Het zwaartepunt van je werkpakket zal bestaan uit de onderstaande punten:

  • Je hebt goede kennis van Excel om dit te kunnen uitvoeren;
  • Het vastleggen, controleren van aangeleverde data in Excel;
  • Gegevens die nog niet in data-vorm zijn aangeleverd, worden door jou in data omgezet om vervolgens in Excel te valideren;
  • De aangeleverde data omvatten gegevens van handelsbewijzen die door jou moeten worden gevalideerd voordat certificaten mogen worden afgegeven.

  • Jij beschikt over MBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt goede kennis van Excel;
  • Jij werkt resultaatgericht en kan goed samenwerken.

Binnen RVO.nl vinden we het belangrijk dat medewerkers klantgericht zijn, deskundig en kostenefficiënt werken en streven naar optimale in- en externe samenwerking.

Competenties:

  • Resultaatgericht;
  • Goed in samenwerken;
  • Nauwkeurig.

De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO.nl) stimuleert ondernemers bij duurzaam, agrarisch, innovatief en internationaal ondernemen. Met subsidies, het vinden van zakenpartners, kennis en het voldoen aan wet- en regelgeving.
Het doel is om kansen van ondernemers te vergroten en hun positie te versterken. RVO.nl werkt in opdracht van ministeries en de Europese Unie.

De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland is onderdeel van het ministerie van Economische Zaken. De organisatie bestaat sinds 2014 en is ontstaan uit een fusie van Agentschap NL en Dienst Regelingen.
De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland stelt dienstverlening aan de ondernemer centraal. Door slimme organisatie en digitale communicatie zorgt de rijksdienst voor een soepele en optimale dienstverlening.
RVO.nl werkt in binnen- en buitenland samen met overheden, kennisinstellingen, internationale organisaties en tal van andere partnerorganisaties.
Ook zijn er taken van de Productschappen, VIR, DLG, PIANoo en TenderNed ondergebracht.

Omschrijving van de afdeling:
In opdracht van (vooral) de ministeries van LNV en EZK voert de afdeling IMM een breed pakket aan maatregelen uit die voortvloeien uit het Europees landbouw- en visserijbeleid. Deze maatregelen zijn ruwweg in te delen in subsidies en handhavingsmaatregelen en zijn vooral gericht op de agro-, agri- en visserij sector.
Door de samenvoeging van de afdelingen Marktordening, Agro- en Vissubsidies en POP3 niet-grondgebonden is per 1 mei 2017 de afdeling Investerings- en Markt Maatregelen (IMM) ontstaan.
Bij IMM werken in totaal zo’n 200 mensen. Alle onderliggende teams hebben als overeenkomst dat zij EU beleid uitvoeren ten behoeve van de Nederlandse agro- en visserijsectoren.

De uitvoering van deze activiteiten is ondergebracht in 5 teams:

  • In- en Uitvoerregelingen;
  • Marktordening & Fokkerijregelgeving;
  • Agro- en Vissubsidies;
  • Gebiedsfinanciering.

  • Een werkweek van 36 uur (fulltime) binnen een uitdagende werkomgeving;
  • Een bruto uurloon tussen €15,53 - €20,25 (inschaling op basis van werkervaring);
  • Een tijdelijk dienstverband van x o.b.v. een detacheringsovereenkomst;
  • De Rijksoverheid hanteert de volgende reiskostenvergoeding: €0,07 cent per kilometer (geen parkeerkosten), €0,19 cent met de fiets en 100% OV-kosten;
  • Werken via een toonaangevende uitzendonderneming met unieke vacatures die gespecialiseerd is binnen de overheid;
  • Werken binnen een organisatie die bijdraagt aan de samenleving voor Nederland;
  • Persoonlijke begeleiding door ervaren en enthousiaste Recruiters & HR-medewerkers;
  • Een opbouw van vakantiedagen naar rato;
  • Om je persoonlijke ontwikkeling op peil te houden bieden wij gratis online trainingen aan via Good Habitz;
  • Voor deze opdrachtgever is het aanvragen van een VOG noodzakelijk (deze verzorgen wij voor jou);
  • De deadline voor deze vacature is 05-10-21 12:00 uur. Na deze datum hebben wij niet voldoende tijd jou nog mee te nemen in de selectie.