Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker vraagbeantwoording - parttime

Start People Assen Overheid

Standplaats
Zwolle
Opleiding
MBO
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
1311003239

Voor een overheidsorganisatie in Zwolle zijn wij op zoek naar Klantcontactmedewerkers (KCC) in de flexpool.

Als Klantcontactmedewerker / Administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het vervaardigen van offertes en het inboeken van opdrachten n.a.v. een offerte. Het is van belang dat je op een correcte en heldere wijze de klantvraag schriftelijk vastlegt.

Ben jij degene die enthousiast wordt van een optimale serviceverlening van klanten, beschik jij over goede communicatieve vaardigheden die je ook telefonisch wilt inzetten en heb jij een goed inlevingsvermogen? Reageer dan snel op de vacature!

  • Je beschikt over aantoonbaar MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt kennis van CRM applicaties, bijvoorbeeld SAP
  • Je bent enthousiast en beschikt over een goed inlevingsvermogen
  • Je beschikt over goede communicatieve én schriftelijke vaardigheden
  • Je bent een teamspeler die graag samenwerkt
  • Je werkt zorgvuldig en secuur
  • Je bent per direct beschikbaar en flexibel inzetbaar voor minimaa 16 uur per week. In drukke periodes kan het voorkomen dat je ook fulltime wordt ingezet.

Onze opdrachtgever gaat over alle kadastrale gegevens in Nederland.

Werken bij deze organisatie betekent werken bij een leuke, informele organisatie. Zowel persoonlijke als professionele ontwikkeling staan hoog in het vaandel. Het is een grote organisatie, gevestigd midden in Zwolle. Perfect te bereiken met het OV.

Wij bieden een leuke klantcontact-functie met administratieve werkzaamheden in Zwolle.

Je kan minimaal 16 uur en maximaal 36 uur per week worden ingezet, afhankelijk van de drukte op de afdeling op dat moment. Je kan zelf aangeven hoeveel uren je maximaal kan werken per week..

Je ontvangt een bruto uurloon van €11,15.
OV kosten worden volledig vergoed.

Deze functie is voor langere tijd in te vullen bij goed functioneren.