Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Ondersteuner Planning

Start People Den Haag Overheid

Standplaats
'S-Gravenhage
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
1AV0054966

Voor de Politie eenheid Den Haag zijn wij op zoek naar Ondersteuning Planning voor 32-36 uur per week. Je gaat zelfstandig eenvoudige planningswerkzaamheden doen, om de teams te ontlasten. Binnen de diverse teams wordt gewerkt in verschillende diensten, waarbij de inzet van agenten wordt ingeroosterd. Dit gebeurt in de BVCM (Basis Voorziening Capaciteits Management) Planner. Onverwachte veranderingen in de planning moeten worden opgevangen (denk bijvoorbeeld aan ziekte en vakanties). Rekening houdend met allerlei factoren (ATW (Arbeids Tijden Wet), piketdiensten, avonddiensten, voldoende rust etc) moet uiteindelijk de planning helemaal rondkomen.

De functie kent de volgende werkzaamheden:

  • Ziekmeldingen voor de eerste vier dagen: de diensten uitlopen, voorstellen doen t.b.v. vervanging, verwerken in het livejournaal en de daglijsten
  • Wijzigingen in lopende roosters doorgeven aan Team Planning en Capaciteitsmanagement
  • Labelen van diensten.
  • Muteren van dienstverbanden (aantal uren) van medewerkers in planningstool.
  • Fungeren als centraal aanspreekpunt voor ondersteuning van de planning.
  • Her/Inplannen van medewerkers bij onverwachte wijzigingen in lopende roosters, of advies daarin geven
  • Opstellen van daglijsten.

Een uitdagende functie met een divers takenpakket!

Om in aanmerking te komen voor deze functie voldoe je aan de volgende functie eisen:

Harde criteria/Eisen
Mensen die onder hoge druk snel het speelveld kunnen overzien, die zich werkzaamheden snel eigen weten te maken en daarbij de juiste mensen weten te betrekken. Je beschikt over een uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en ben je klantgericht, kwaliteitsgericht, flexibel (geen 9-tot-5-mentaliteit) en kan je goed samenwerken.

Je beschikt over:

  • Diploma MBO 4 bij voorkeur administratief / secretarieel of gelijkwaardig.
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Ruime kennis van Outlook en MS-Office.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift, w.o. heldere, korte teksten in foutloos Nederlands kunnen schrijven.

Daarnaast herken je jezelf in de volgende punten:

  • Je hebt oog voor detail en werkt nauwkeurig.
  • Je geeft een goede samenvatting van wat is gezegd.
  • Je zegt wanneer nodig nee en geeft grenzen aan met consequenties.
  • Je helpt collega's.
  • Je legt gemakkelijk contact.
  • Je stelt prioriteiten en kan goed schakelen bij druk.

Je zult ondersteuning bieden voor de volgende afdelingen: DRR – 4 afdelingen, t.w. Generieke Opsporing, Thematische Opsporing, Specialistische Ondersteuning en AVIM.

  • Een werkweek van 32 tot 36 uur';
  • Een bruto uurloon tussen de €12,83-€20,52;
  • Een tijdelijk dienstverband van zes maanden (met kans op verlenging) o.b.v. een nul uren detacheringsovereenkomst;
  • Onze klant hanteert de volgende reiskostenvergoeding : €0,19 cent per kilometer en geen parkeerkosten (met een max van 120 k.m. per enkele reis) en 100% OV-kosten o.b.v. 2e klasse. Jouw kilometers worden berekend via de snelste route op route.andes.nl ;
  • Werken via een toonaangevende uitzendonderneming met unieke vacatures die gespecialiseerd is binnen de overheid;
  • Werken binnen een organisatie die verantwoordelijk is voor een waakzaam en dienstbaar Nederland;
  • Persoonlijke begeleiding door ervaren en enthousiaste Recruiters & HR-medewerkers;
  • Een opbouw van vakantiedagen naar rato;
  • Om je persoonlijke ontwikkeling op peil te houden bieden wij gratis online trainingen aan via Good Habitz;
  • Voor deze opdrachtgever is een screening onderdeel van het proces;
  • De deadline voor deze vacature is donderdag 15 juli om 17:00 uur. Na deze datum hebben wij niet voldoende tijd jou nog mee te nemen in de selectie.