Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Parttime Administratief medewerker klachten

Start People Amsterdam XL

Standplaats
Almere
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
6498004585

Ben jij opzoek naar een uitdagende administratieve functie in Huizen? Kom je graag te werken in een warm team? Ben jij comunicatief sterk en draag jij als administratief medewerker graag je steentje bij aan de hoogste kwaliteit van voedselproducten? Vind je het daarnaast leuk om je bezig te houden met een corresponderen met klanten en je bezig te houden met voedselkwaliteit?Reageer dan snel op onze vacature als administratief medewerker in Huizen!

Wat ga je als administratief medewerker klachtenafhandeling doen?

Je komt als administratief medewerker te werken op het hoofdkantoor van de Lidl in Huizen! Productkwaliteit is voor Lidl het hoogste goed. Daarom willen we klanten ook goed van dienst zijn als er vragen zijn over producten; ook als er onverhoopt toch iets niet goed is aan het product. Op de afdeling Kwaliteit op het hoofdkantoor zorgt een team van 8 personen ervoor dat vragen en klachten vanuit onze klanten over producten zorgvuldig en efficiënt worden behandeld. Door jouw uitstekende administratieve en communicatieve vaardigheden ben je een aanwinst voor je collega’s én onze klanten. Jij hebt overal een passend antwoord op!

  • Vraagstukken vanuit klanten over onze producten handel je stuk voor stuk, hoodzakelijk per email, persoonlijk af.
  • Samen met je collega’s bewaak je dit hele administratieve traject van begin tot eind. Alle stappen registreer je zorgvuldig in een database en je houdt contact met alle betrokkenen.
  • In deze functie krijg je diverse vragen en klachten onder ogen. Jij bent in staat om snel te begrijpen waar een vraag of klacht over gaat en weet als geen ander hoe je hier het beste mee om kan gaan.
  • Tenslotte ondersteun je jouw collega’s op de kwaliteitsafdeling bij diverse projecten. Zij zien je natuurlijk graag, want jij bent echt zo iemand die het fijn vindt om waar mogelijk bij te springen.

In deze functie ben je als administratief medewerker bezig met voedselkwaliteit en houdt jij je bezig met het corresponderen met leveranciers en consumenten per mail!

Jouw profiel als administratief medewerker

  • Voor de vacature van Medewerker Klachtenafhandeling heb je minimaal een opleiding op MBO 4-niveau
  • Administratief ben je aantoonbaar goed onderlegd, bij voorkeur heb je al ervaring op het gebied van klachtenafhandeling.
  • Je houdt van nauwkeurig en gestructureerd werken en bent een echte teamplayer, je helpt daar waar je kunt.
  • Belangrijk is dat jouw Nederlands zowel mondeling als schriftelijk uitstekend is.
  • Communiceren is je sterke kant en je staat stevig in je schoenen.
  • Je bent oplossingsgericht en werkt ook onder druk nauwkeurig en efficiënt.

De functie is op het hoofdkantoor van de Lidl in Huizen. Op de afdeling Kwaliteit is het team Klachten dagelijks bezig met het afhandelen van vragen en klachten van onze klanten over onze producten (alleen Food). Deze zijn doorgezet door de 1e lijn van de Customer Care. Bij de Lidl is productkwaliteit het hoogste goed. Daarom willen ze klanten goed van dienst zijn als er vragen zijn over producten; ook als er onverhoopt toch iets niet goed is aan het product. Op de afdeling kwaliteit op het hoofdkantoor zorgt een team van 8 personen er voor dat vragen en klachten vanuit onze klanten over producten zorgvuldig en efficiënt worden behandeld.

Wie werken er bij deze organisatie?

Mensen die de lat voor zichzelf hoog leggen, van nature net even een stapje harder lopen, zaken direct aanpakken en initiatief tonen. Met zo’n instelling kun je bij een snelgroeiende en dynamische organisatie als Lidl niet alleen rekenen op een goed salaris, maar ook op alle ruimte om te laten zien wat je in huis hebt.

Het betreft in eerste instantie een tijdelijk dienstverband functie via Start People uitzendbureau. Echter bestaat er na een half jaar goed presteren kans op overname! De functie is gevestigd op het hoofdkantoor in Huizen. De locatie is zeer goed aan te reizen per auto. Zo is de locatie goed aan te reizen via Almere, Utrecht en Amsterdam. De functie is te vervullen voor parttime en fulltime (32 - 40 uur) Het salaris van deze functie ligt tussen de € 2150 en €2400 bruto per maand op basis van een volledig dienstverband. Inschaling zal plaats vinden op basis van kennis en ervaring.

Heb je interesse in een uitdagende functie als administratief medewerker? Reageer dan snel!