Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MiB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Parttime klantenservice medewerker Huizen

Start People Amsterdam XL

Standplaats
Huizen
Opleidingsniveau
MBO
Vakgebied
Commercieel
Vacaturenummer
6498004519

In deze klantenservice functie biedt jij dagelijks een uitstekende service aan de klanten van Lidl. Dit doe je vanuit het hoofdkantoor in Huizen. In deze functie sta jij zowel per mail als telefoon veel in contact met de klant en help jij de klant op weg bij vragen en klachten. Je komt te werken in een warm team en ontvangt een passend salaris. Interesse gewekt? Lees veder voor meer informatie over de functie als klantenservice medewerker bij de Lidl op het hoofdkantoor in Huizen!

Wat doe jij als klantenservicemedewerker?

Je staat dagelijks de klant van de Lidl te woord! Je staat daarbij paraat voor allerlei soorten vragen. Hierbij kan je denken aan vragen over een product dat de Lidl aanbiedt. Bijvoorbeeld vragen over de groente en fruit afdeling. Ook sta je daarbij de klant te woord wanneer hij een klacht heeft over een product wat hij of zij gekocht heeft. Hierbij ga je gezamenlijk kijken naar een passende oplossing. Op deze wijze zorg jij dagelijks voor het verschil bij de klanten van Lidl en biedt jij een uitstekende service. De vragen die je kan krijgen van klanten zijn breed en gevarieerd. Dit maakt de functie dan ook zo leuk en uitdagend!

Kortom,

  • In deze functie sta je dagelijks per mail in contact met de klanten van Lidl.
  • Dit doe je niet alleen per telefoon maar ook een zeer groot deel per mail
  • Je biedt een uitstekende service en staat dagelijks professioneel de klanten te woord

Daarbij is er veel ruimte voor eigen ideeën en inbreng en staat jouw ontwikkeling voorop. De Lidl vindt het dan ook zeer zeker prettig wanneer jij feedback hebt!

  • Je beschikt over MBO werk-denk niveau
  • Je hebt in eerdere werkervaring klantcontact gehad. Dit kan zijn in een soortgelijke functie, maar ook bijvoorbeeld wanneer je in de horeca, sales of in een winkel hebt gewerkt;
  • De Nederlandse taal beheers je zowel mondeling als schriftelijk erg goed;
  • Je bent servicegericht en zelfstandig. Jij doet wat nodig is om de klant zo goed mogelijk te helpen;
  • Je bent stressbestendig en empathisch;
  • Je communiceert op een vriendelijke manier met klanten;
  • Je bent een echte aanpakker en hebt een ‘hands-on’-mentaliteit;
  • Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je hebt doorzettingsvermogen;
  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar.

Je komt te werken binnen een enthousiast team waarbij samenwerking en teamgevoel voorop staat. De organisatie is volop in beweging en dat wordt ook van de medewerkers verlangd. Er is heel veel ruimte voor eigen inbreng en regie in je eigen loopbaan. Zo zit je iedere maand even met je leidinggevende om tafel om de voortgang te bespreken en jouw eigen ontwikkeling staat daarbij voorop. Uiteindelijk wordt van je gevraagd dat je een bepaald target behaald, maar om hiertoe te komen is veel begeleiding aanwezig. Ook is er veel begeleiding aanwezig in je inwerktraject. De eerste 13 weken staan in het teken van jouw inwerktraject. Hiervoor ben jij de maandag, woensdag, donderdag en vrijdag overdag beschikbaar. Na het inwerktraject ben je ook 1 keer in de week beschikbaar voor een avond shift (tot 21:00) en minimaal een zaterdag en zondag per maand voor onze openingstijden in het weekend.

  • Een dynamische omgeving van een sterk groeiende internationale onderneming waar veel mogelijk is;
  • De kans om mee te werken de afdeling Customer Care naar ‘the next level’ te brengen;
  • Je krijgt een afwisselende functie in een dynamisch team met enthousiaste en gedreven collega’s;
  • Een bruto uurloon € 13,53
  • OV reiskosten worden volledig vergoedt. Met de auto krijg je een tegemoetkoming in de reiskosten en parkeren is gratis naast het kantoor.
  • Het is goed te bereiken vanuit Schiphol/Amsterdam, Utrecht, Almere en Hilversum
  • Je krijgt naast 24 vakantiedagen op fulltime basis ook nog 8% vakantiegeld.
  • In eerste instantie werk je via ons op uitzendbasis. Als jij goed presteert, bestaat de kans dat je wordt overgenomen op contract van de opdrachtgever zelf. Dit kan uiteindelijk leiden tot een vast dienstverband voor onbepaalde tijd.
  • De functie is zowel parttime als fulltime te vervullen ( 32-40 uur)

Heb je interesse? Reageer dan snel.. We komen graag met je in contact!