Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Parttime Medewerker Front Office

Start People Goes Overheid

Standplaats
Goes
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0012169

De afdeling Front Office is verantwoordelijk voor klantcontact, facturatie en incasso, storingscoördinatie, klachtenafhandeling en receptie.
De Front Office is het klantcontactcentrum van DNWG en daarmee de voorkant van de verschillende primaire DNWG-processen. Voor het aansluit-, storingen-, en meterwisselproces vervult FO het klantcontact voor de verschillende business units. Daarbij verzorgt FO vaak ook het klantenplanningsproces, het opstellen van werkorders en het monitoren hiervan.
Als medewerker Front Office ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van eerstelijns klantvragen. Deze kunnen telefonisch of via de mailbox worden gesteld. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het plegen van outbound calls. Je zal verder ingezet worden voor webcare. Hieronder valt het plaatsen van Twitter berichten en het up to date houden van diverse webapplicaties.

Kerntaken:

  • Het zelfstandig afhandelen van eerstelijns klantcontact over bijvoorbeeld storingen, meters, aanvragen van aansluitingen, en de grootschalige aanbieding van slimme meters
  • (Her)plannen van afspraken met monteurs
  • Aanmaken van storingsorders
  • Afhandelen van de klantvragen in de mailbox
  • Afhandelen van klantvragen op Twitter

Het aantal te werken uren per week is heel flexibel, maar ligt gemiddeld tussen de 24 uur en 32 uur per week. Je werkt dus parttime en je rooster ontvang je ruim van te voren.
Werktijden zijn van maandag t/m vrijdag tussen 8.00uur en 17.00uur.

Opleidingsniveau / Werk- en denkniveau:

  • MBO 4, in de richting van administratie of communicatie.
  • Basis telefoontraining is een pré.
  • Basis typevaardigheid is een pré.

Kennis, ervaring en vaardigheden vakgebied:

  • Affiniteit met techniek
  • Communicatief vaardig in woord en geschrift
  • Ervaring met het gebruik van social media (Twitter)
  • Teamplayer
  • Overtuigingskracht
  • Accuraat en efficient in uitvoering van werkzaamheden
  • Een proactieve houding
  • Flexibele instelling en inzetbaarheid
  • Klantgericht, resultaatgericht en analytisch vermogen

Competenties:

  • Verantwoordelijkheid nemen
  • Zelfvertrouwen tonen
  • Conversaties richting geven
  • Vloeiend en duidelijk spreken
  • Professionele schriftelijke vaardigheden
  • Zich op behoeften en tevredenheid van de klanten richten
  • Betrokkenheid tonen

Beeld je eens in dat je iedere dag werk verricht voor 200.000 klanten. Voor een infranetwerk dat iedereen raakt en waar wij 24/7 verantwoordelijk voor zijn. DNWG is trots op het beheer van tienduizenden kilometers kabels en leidingen. Trots op eindeloze technische uitdagingen. Waar zij het meest trots op zijn? Iedere dag elektriciteit, water, gas, duurzame energie… op ieder moment, in iedere situatie. Voor velen is hun werk onzichtbaar, maar het is onmisbaar. En daarom, hebben zij jou nodig.

Een functie voor nog onbepaalde tijd, maar bij gebleken geschiktheid en voldoende werk is het een functie voor langere tijd.
Startsalaris is € 13,05 bruto per uur.
Er is een reiskostenvergoeding voor woon-werk verkeer van € 0,19 per kilometer waarbij de eerste 5 kilometer enkele reis voor eigen rekening is. De werklocatie is ook goedbereikbaar vanuit o.a. Terneuzen, Middelburg en Bergen op Zoom, want de locatie ligt op 5 minuten lopen van het station.