Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.
We zijn op zoek naar een mensgerichte, communicatief vaardige medewerker die pro actief is. Je bent een teamplayer die denkt in oplossingen en mogelijkheden om de producten van WFM maximaal aan te laten sluiten bij de doelstellingen van Publiekszaken, Team K.C.C. (Klantencontactcentrum telefonie) .
Je bent secuur, nieuwsgierig, je werkt secuur en een echte WFM professional.
Doel van de functie:
Bijdrage leveren aan het adequaat functioneren van Publiekszaken K.C.C. van de gemeente Utrecht door het opstellen van roosters die aansluiten op het aanbod en de vooraf gedefinieerde requirements.
De Medewerker WFM (Planning & Roostering) heeft, op basis van zijn ervaring een expertise, een adviserende rol naar teammanagers.
Kenmerken van het werkveld:
Het aanbod van werk is voor een groot deel voorspelbaar, maar daarnaast kunnen er altijd andere invloeden zijn die meegenomen moeten worden in de planning. De productieomgeving is een omgeving die continu in ontwikkeling is te midden van een steeds veranderende gemeentelijke context. Het WFM team plant voor het Klantcontactcentrum (telefonie, digitale dienstverlening, social media & receptie) & Burgerzaken (baliedienstverlening) van de gemeente Utrecht.
Deze plek zal zich concentreren op de telefonie dienstverlening van ons K.C.C. (Klantencontactcentrum)
Belangrijkste werkzaamheden:
Taken:
Het betreft hier een tijdelijke opdracht voor de duur van 6 maanden met kans op verlenging. (contractduur)
Het betreft hier een parttime baan voor 24- 28 uur per week met als vaste werkdag de vrijdagen (parttime)
Vereiste functie eisen:
Vereiste competenties voor de functie:
Gemeente Utrecht afdeling Publiekszaken, team WFM
Planning gericht op ons KCC. (Klantencontactcentrum, telefonie)
Het betreft hier een tijdelijke opdracht voor de duur van 6 maanden met kans op verlenging.
Het betreft hier een parttime baan voor 24 - 28 uur per week met als vaste werkdag de vrijdagen
Wat wij bieden: