Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Praktijkverpleegkundige Asielzoekerszorg

Start People Medi Interim Limburg

Standplaats
Maastricht
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Zorg
Vacaturenummer
1AV0049859

Wil jij je carrière als verpleegkundige een boost geven en werken bij een unieke organisatie? Dan hebben we een zeer interessante vacature voor je! Lees je mee?

Als praktijkverpleegkundige bied je eerstelijns zorg op de asielzoekerscentra en maak je deel uit van een team zorgverleners. In het spreekuur behandel je laagcomplexe problematiek, geef je passend zelfzorgadvies aan de patiënt en adviseer je in welke situaties een patiënt opnieuw contact moet opnemen. Daarnaast begeleid je de patiënten met een chronische ziekte zoals diabetes mellitus type 2, astma, COPD en cardio vasculair risicomanagement. Je werkt samen met een huisarts die eindverantwoordelijke is.

Wanneer je werkt op een asielzoekerscentrum is geen dag hetzelfde. Tijdens het dagelijkse inloopspreekuur lopen de bewoners van opvanglocaties binnen waar de doktersassistent als eerste triageert. Indien nodig plant de doktersassistent een afspraak in bij een van de zorgverleners.

Met het team zorg je er voor dat de asielzoekers altijd toegang hebben tot goede huisartsenzorg. Een uitdagende baan met veel eigen verantwoordelijkheid in een bijzondere werkomgeving waar geen enkele dag hetzelfde is. Een baan die er toe doet, werk om trots op te zijn!

  • Je bent minimaal een MBO-4 gediplomeerd Verpleegkundige;
  • Je bent BIG-geregistreerd;
  • Affiniteit met de zorg aan asielzoekers is een pré;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met werken in een huisartsenpraktijk of gezondheidscentrum;
  • Je kunt bij inzet een positief VOG aanvragen/overleggen.

Verder:

  • Ben je patiëntgericht en hanteer je een flexibele en doelmatige werkwijze;
  • Ben je een harde werker en een collegiale teamspeler;
  • Ben je iemand die goed zelfstandig kan werken, stress bestendig is en verantwoordelijkheid draagt;
  • En kun je goed omgaan met taalbarrières.

De asielzoeker kan terecht bij een zorgprofessional zoals de doktersassistent, verpleegkundige, POH-GGZ of huisarts. Dit gebeurt via huisartsenpraktijken op de asielzoekerscentra met een telefonische achterwacht; de Praktijklijn. Samen met je collega's ben je dus verantwoordelijk voor het verlenen van zorg voor asielzoekers binnen de opvanglocaties. Het hoofdkantoor ondersteunt de zorgverleners werkzaam op de verschillende locaties.

De vacature is gericht voor diverse locaties in Limburg. De locaties waar jij wordt ingezet zijn gelegen in Heerlen, Maastricht, Sweikhuizen en Baexem. Eigen vervoer is daarbij noodzakelijk.

  • Een tijdelijk parttime of fulltime dienstverband. Afhankelijk van jouw wensen zijn het aantal uren bespreekbaar;
  • Bij wederzijdse tevredenheid is er de intentie tot contractverlening;
  • Salaris conform CAO Huisartsenzorg schaal 7. (Inschaling tussen de €3.308 en €3.994,- per maan op basis van fulltime dienstverband);
  • Een reiskostenvergoeding van €0,19 per km;
  • Scholingsmogelijkheden om jouw deskundigheid op peil te houden (denk aan trainingen voor tiltechnieken, dementie, voorbehouden
    handelingen);
  • Toegang tot onze digitale leeromgeving van GoodHabitz om leuke trainingen en cursussen te volgen.

Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan snel via onderstaande knop! Wij zitten klaar om met jou in gesprek te gaan.