Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Procesondersteuner secretariaat - parttime

Start People Medi Interim Groningen

Standplaats
Emmen
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Zorg
Vacaturenummer
1AV0027952

Hoe zou jouw dag eruit kunnen zien...

Als Procesondersteuner op de locatie in Emmen start jouw werkdag met het bekijken van de mailbox en eventueel een telefonisch contact met jouw collega’s op de andere locatie om de werkzaamheden af te stemmen en de taken te verdelen.
Dan ga je je bezig houden met de binnengekomen aanmeldingen. Je schrijft nieuwe cliënten in, vraagt een beschikking aan bij de gemeente, je nodigt cliënten uit voor een gesprek bij behandelaren, maakt het dossier op orde en je voert de nodige administratieve handelingen uit die nodig zijn rondom de cliënt. Tussendoor gaat de telefoon, een cliënt zit in een crisis. Jij probeert samen met de behandelaar of de voorwacht ervoor te zorgen dat de cliënt snel gehoord of gezien kan worden. Daarna heb je via TEAMS een overleg met je collega’s van de andere locaties om de 1,5 meter Coronamaatregelen te evalueren.
Vervolgens houd je je bezig met de JOZ: Je controleert de binnengekomen beschikkingen op juistheid en bij onduidelijkheden zoek je contact met de gemeente.
Met behulp van de datamonitor speur je problemen op. Soms is het echt even puzzelen waar een probleem is ontstaan en hoe het kan worden opgelost.
Je onderhoudt contacten met gemeente, ouders en verwijzers en je hebt vanzelfsprekend ook nauw contact met de behandelaren op jouw locatie waarvoor je ondersteuning biedt.
Je hebt inzicht in het hele proces van start tot afsluiting zorg.
Doordat je met heel veel dingen tegelijk bezig kunt zijn is geen dag gelijk.

Je bent onderdeel van het kernteam secretariaat Emmen, waarbij Emmen je standplaats is. Je werkt in een enthousiast team, met zowel het secretariaat als de behandelteams op de locatie, je doet het echt samen en je houdt elkaar scherp.

Omdat in deze functie veel van je gevraagd wordt, sta je stevig in je schoenen. Je kunt snel schakelen tussen de verschillende werkzaamheden, maar hebt daarnaast ook humor en maakt een grapje op z'n tijd om daarna weer met z'n allen aan de slag te gaan. Je hebt recente werkervaring in een soortgelijke functie
Je maakt deel uit van een team van secretaresses en procesondersteuners en je bent dan ook in staat om samen te werken. Je bent gefocusd, resultaatgericht en in je hebt inzicht in administratieve bedrijfsprocessen en registratiesystemen.
Je hebt gevoel voor verhoudingen en je kunt goed schakelen, je hebt een proactieve houding en je zet graag een stapje harder als het nodig is!

De organisatie waar je komt te werken kent een warme en plezierige cultuur. Het is een vrij platte organisatie, waardoor communicatie makkelijk en snel verloopt en tevens veel aandacht is voor de ontwikkeling en de persoonlijke situatie van de medewerkers.
De organisatie kenmerkt zich door lef, volhardend zijn en elke dag beter te worden, om zo de beste zorg voor hun clienten te realiseren.
De locatie waar jij komt te werken bevindt zich in Emmen, maar de organisatie heeft verschillende afdelingen verdeelt over een groot deel van Noord- en Midden Nederland.

  • Een uitdagende, professionele en ontwikkelrijke werkplek;
  • Loopbaanbegeleiding;
  • Een salaris conform CAO GGZ schaal 45 (€ 2357,- - € 3326,-)
  • Een tijdelijke dienstverband voor 24 uur per week voor de duur van vier tot zes maanden met mogelijk uitloop;
  • Een reiskostenvergoeding Conform CAO GGZ;
  • Een 100-tal online trainingen.