Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Project Management Ondersteuner

Start People Assen Overheid

Standplaats
Assen
Opleiding
HBO
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
1AV0006779

Voor een van onze opdrachtgevers binnen de rijksoverheid, zoeken wij een administratieve kracht die tijdelijk ondersteuning wil bieden aan een project.

Als administratief project ondersteuner biedt jij ondersteuning aan de projectmanager, project leider en de service manager. Hierin heb jij verschillende taken;

  • bewaken van het gehele proces
  • signalering en bijstellen van lopende processen
  • adviseren aan de managers

Maar wat doe je dan precies?
Jij coördineert de inhuur en inkoop voor het programma en beheert hierbij de test-accounts en testmiddelen. Daarnaast draag jij zorg voor duidelijke rapportages en financiële overzichten.
Je biedt ondersteuning bij de administratieve fases in het project en doet de documentatieoverdracht. Jij bent verantwoordelijk voor de facilitaire zaken als het plannen van vergaderingen,
het reserveren van vergaderzalen, alles regelen omtrent lunches.

Eenmaal aan de slag in deze tijdelijke functie, zal je merken dat jij echt de spin-in-het-web bent en jouw takenpakket enorm divers is!

Competenties die jij moet bezitten;

  • stressbestendig
  • pragmatisch
  • verantwoordelijk
  • kwaliteitsgericht
  • gestructureerd
  • helikopterview hebben

Naast de competenties zoeken wij iemand die aantoonbaar HBO werk- en denkniveau bezit. Wij zoeken, vanwege de functie inhoud en de tijdelijkheid, iemand die snel inzetbaar is en ervaring heeft opgedaan in een soortgelijke functie. Grote mate van zelfredzaamheid is zeker gewenst en daarbij moet je communicatief sterk zijn, zowel in spraak als geschrift.

Deze organisatie is een van de grotere ICT-dienstverleners binnen de Rijksoverheid. Zij ondersteunen de primaire processen van diverse uitvoeringsorganisaties en ministeries van EZK en LNV.

  • een uitdagende, tijdelijk dienstverband van 6 maanden
  • ervaring opdoen in een dynamische omgeving
  • een fulltime functie voor 36 uur per week
  • een bruto uurloon startende op €17,21 per uur
  • reiskostenvergoeding woon-werk, met openbaar vervoer, wordt volledig uitgekeerd
  • tegemoetkoming in reiskosten woon-werk, gemaakt met eigen vervoer