Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Project Management Ondersteuner

Start People Den Haag Overheid

Standplaats
'S-Gravenhage
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
1AV0062820

Voor het Ministerie van Justitie en Veiligheid in Den Haag zijn wij op zoek naar een Project Management Ondersteuner voor 36 uur per week.
Ben jij een echte teamplayer en word je blij van een uitdagende functie? Lees dan snel verder!

Je taken als Project Management Ondersteuner:

  • Het opzetten en onderhouden van (project) administratie inclusief document control;
  • Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden zoals het controleren van urenbriefjes en facturen, het bewaken en signaleren van (eventuele juridische)
    deadlines/termijnen en het bijwerken van relevante administratie;
  • Het bewaken van de (project) planning, rapporteren over milestones en signaleren en oplossen van knelpunten;
  • Het vastleggen en bewaken van acties en risico's;
  • Het verzamelen van voortgangsoverzichten en het signaleren, analyseren en rapporteren van afwijkingen en het opstellen van afwijkingsrapportages;
  • Het opstellen en versturen van periodieke rapportages;
  • Het zorgen voor de bewaking van de richtlijnen voor kwaliteitsmanagement;
  • Het ontwikkelen en onderhouden van belangrijke (projectmanagement) documentatie;
  • Het organiseren van en deelnemen aan (wekelijkse) overleggen;
  • Het voorbereiden van vergaderingen en andere bijeenkomsten;
  • Het uitwerken van en verslaglegging van specifiek coordinatieteam-overleggen (inclusief actie- en besluitenlijsten);
  • Het faciliteren van teamsamenwerking en communicatie en het bijhouden van besluiten- en actielijsten.

Wat wij zoeken in een Project Management Ondersteuner:

  • Je bent enthousiast en gedreven om aan de slag te gaan.
  • Je laat je niet snel gek maken en vindt het leuk om in een dynamische omgeving te werken.
  • Je voegt positieve energie toe in de groep.
  • Je hebt een proactieve, positief-kritische en resultaatgerichte werkhouding.

Verder is onderstaande van belang om te solliciteren:

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding op MBO+/ HBO-niveau.
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Project management ondersteuner of vergelijkbaar.
    Om in aanmerking te komen voor deze functie, graag naast je CV ook een motivatiebrief toevoegen.

Het Ministerie van Justitie en Veiligheid zorgt voor de rechtsstaat in Nederland, zodat mensen in vrijheid kunnen samenleven, ongeacht hun levensstijl of opvattingen.
Altijd zijn het ingrepen die alleen Justitie en Veiligheid kan en mag doen. Recht raakt mensen.
Klik op de volgende link voor meer informatie:
https://www.rijksoverheid.nl/ministeries/ministerie-van-justitie-en-veiligheid

  • Een fulltime werkweek van 36 uur binnen een uitdagende werkomgeving;
  • Een bruto uurloon tussen €16,82 en €22,74 (inschaling op basis van werkervaring);
  • Een tijdelijk dienstverband van 5 maanden;
  • De Rijksoverheid hanteert de volgende reiskostenvergoeding: €0,07 cent per kilometer (geen parkeerkosten), €0,20 cent met de fiets en 100% OV-kosten;
  • Werken via een toonaangevende uitzendonderneming met unieke vacatures die gespecialiseerd is binnen de overheid;
  • Werken binnen een organisatie die bijdraagt aan de samenleving voor Nederland;
  • Persoonlijke begeleiding door ervaren en enthousiaste Recruiters & HR-medewerkers;
  • Een opbouw van vakantiedagen naar rato;
  • Om je persoonlijke ontwikkeling op peil te houden bieden wij gratis online trainingen aan via Good Habitz;
  • Voor deze opdrachtgever is het aanvragen van een VOG noodzakelijk (deze verzorgen wij voor jou);
  • De deadline voor deze vacature is 30-09-2021. Na deze datum word jouw sollicitatie niet meer in behandeling genomen.