Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Receptie/klant contact medewerker (parttime)

Start People Heerlen XL

Standplaats
Heerlen
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
5345007528

Als medewerker klant contact centrum en receptie ben jij het eerste aanspreekpunt van klanten. Dit kan via de telefoon of als je balie dienst hebt aan de ontvangst balie. Je werkzaamheden zullen bestaan uit:

  • Vragen en klachten van klanten telefonisch in behandeling nemen;
  • Bestellingen aannemen van particulieren en zakelijke klanten;
  • Bezoekers ontvangen/aanmelden aan de ontvangstbalie;
  • Eerstelijns telefoon aannemen voor klanten die doorverbonden willen worden.

In het begin zal jij ingewerkt worden door collega's in een kantoortuin. Wanneer dit is voldaan ga jij ook balie werkzaamheden verrichten. De vacature staat open voor 22,5 uur per week. Werktijden zijn van 08:00-12:30 en van 12:30-17:00. Het is wel belangrijk dat jij van maandag tot en met vrijdag 40 uur beschikbaar bent voor werk. Je krijgt ruim een paar weken van te voren te horen wanneer jij voor 22,5 uur bent ingepland.

Wij zijn op zoek naar iemand die het leuk vind om in contact te komen met klanten en vooral goed kan multitasken. Dit is noodzakelijk omdat je elke dag met nieuwe casussen te maken krijgt en werkt met verschillende systemen.

Tevens is het belangrijk dat jij voldoet aan de onderstaande functie-eisen:

  • Je bent in bezit van één MBO diploma
  • Je hebt 2-5 jaar relevante werk ervaring
  • Kennis van de werkwijze van een professioneel callcenter
  • Enige talenkennis Duits en Engels.
  • Kennis van de te gebruiken (geautomatiseerde) systemen.

Daarnaast kan je goed luisteren, ben je communicatief sterk, resultaatgericht en vooral klantgericht

Herken jij je in de bovenstaande gevraagde functie-eisen en vind je het leuk om contact te hebben met klanten? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn!

Reinigingsdiensten Rd4 levert een compleet pakket diensten aan 10 gemeenten (ca. 216.000 aansluitingen) en 3500 bedrijfsklanten.

Rd4 onderscheid zich van concurrenten door als regionaal bedrijf de beste service te leveren. Naast de inzameling en verwerking van afvalstromen beheert Rd4 de 7 milieuparken in de aangesloten Rd4-gemeenten( Heerlen, Kerkrade, Brunssum, Landgraaf etc.), verzorgt straatreiniging, hogedrukreiniging, graffitiverwijdering, onkruidbestrijding, transport, kringloopactiviteiten met 3 kringloopwinkels, gladheidbestrijding en evenementen-service.

Verder adviseert Rd4 de gemeenten en bedrijfsklanten bij hun afvalbeleid. Uitstekende dienstverlening richting burgers en bedrijfsklanten staat voor Rd4 centraal!

Wij bieden jou een afwisselende parttime functie met veel variatie voor langere tijd.

Je begint met een uurloon van €11,92 en dit stijgt met een jaarlijkse periodieke loonsverhoging. Daarbij krijg je 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.