Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Receptioniste parttime

Start People Breda

Standplaats
Oosterhout
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0069054

Jij bent hét visitekaartje van de organisatie, iedereen wordt door jou open en hartelijk ontvangen. Jij houdt van contacten en bent een echte aanpakker. Jij bent de nieuwe receptioniste!

Voor een fijne opdrachtgever in Oosterhout zijn wij op zoek naar een parttime receptioniste m/v (30 uur).

Zoals waarschijnlijk al wel duidelijk is, als receptioniste ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Jij bent de eerste persoon die zij zien wanneer zij de organisatie binnenkomen óf de eerste die zij spreken als zij de organisatie bellen. Een van jouw belangrijkste taken is dan ook het ontvangen en te woord staan van de bezoekers en klanten, natuurlijk op een gastvrije en professionele manier. Bij complexe vragen weet jij de juiste mensen in te schakelen en de klanten door te zetten naar de juiste collega's. Naast deze werkzaamheden ben jij ook bezig met verschillende administratieve en coördinerende taken, letterlijk het middelpunt van de organisatie dus.
Voorkomende werkzaamheden:

  • Ontvangen bezoekers;
  • Eerstelijns telefoon;
  • Goedkeuren van facturen;
  • Sleutelbeheer;
  • Inplannen van meetings;
  • Boeken van buitenlandse reizen.
    Daarnaast maak jij ook onderdeel uit van het BHV-team.

Als receptioniste ben jij:

  • Het visitekaartje van de organisatie. Jij bent gastvrij en hebt een open houding;
  • Je houdt van klantencontact;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed. Duits en Frans zijn een pré;
  • Je bent handig met Microsoft Office (Outlook, Word, Excel);

In de functie van receptioniste heb jij een zelfstandige en afwisselende rol met zeker ruimte voor eigen initiatief.

De organisatie zit gevestigd in Oosterhout en houd echt van het Brabantse gezelligheid en ons kent ons. Oosterhout is natuurlijk weer goed te bereiken vanuit Tilburg, Breda en of Roosendaal.
Het is een internationale organisatie en zij streven naar het ontwikkelen van innovatieve oplossingen die specifiek zijn bedacht voor de veranderende wereld om ons heen.

De werktijden zijn van dinsdag, woensdag en donderdag van 7.30 tot 17.30 uur. Daarnaast ben je op oproepbasis beschikbaar voor de vrijdag.

Wat jij mag verwachten als receptioniste:

  • Werken bij een innovatieve wereldmarktleider;
  • Een functie met veel afwisseling, betekenis en verantwoordelijkheid;
  • Een parttime functie voor 30 uur in de week;
  • Sowieso vrij op maandag. Want wees eerlijk, maandag is niemands favoriete dag om te werken;
  • In eerste instantie een tijdelijk dienstverband;
  • Een passend salaris.

Zie jij jezelf al helemaal werken binnen deze organisatie? Laat dan jouw cv achter middels een sollicitatie. Wij nemen zo snel als mogelijk telefonisch contact met jou op en wie weet start jij al heel snel met jouw nieuwe uitdaging!