Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Recruiter zorg en welzijn

Start People Ulft

Standplaats
Doetinchem
Opleiding
HBO
Vakgebied
HR
Vacaturenummer
1AV0036970

Wil jij, als geroutineerde recruiter, aan de slag om extra handen in de zorg te regelen? Dan is dit een perfecte klus voor jou!
Het is hard nodig dat er meer mensen in zorginstellingen ondersteunend werk gaan verrichten en daar mag jij voor gaan zorgen. Binnen het huidige project kun jij je steentje bijdragen om met je overige collega's in het land, in totaal zo'n 10.000 extra medewerkers in de zorg te plaatsen (met en zonder diploma). Je kunt hierbij denken aan schoonmaker, gastvrouw/gastheer, administratie, receptie, etc

Wat ga je concreet doen? Je zorgt ervoor dat je passende kandidaten plaatst bij een aantal zorginstellingen. Je zorgt voor de eerste screening, de intake, je controleert beschikbaarheid en motivatie en je checkt of dit past bij de aanvragen van de zorginstellingen. Er worden veel mensen op korte termijn gezocht dus er is 'wat druk op de ketel'.

Tot je taken horen onder meer:
​• De voorselectie van kandidaten die zich hebben aangemeld vanuit de database van Extra handen voor de zorg.

  • Het voeren van de telefonische screening / intake met de kandidaten gericht op de diverse aanvragen van de zorginstellingen.
    waarbij beschikbaarheid, motivatie en fit met de aanvraag en zorginstelling worden getoetst.
  • Het toetsen van beschikbaarheid, motivatie en het maken van de juiste match zodat je de kandidaat kunt aanbieden op de juiste aanvraag.
  • Het coördineren en regisseren van het proces van werving tot plaatsing van kandidaten bij zorginstellingen.
  • Het regelen van bijbehorende taken zoals een VOG, controle van aanvang en de evaluatie van de kandidaat om te beoordelen of iemand duurzaam kan instromen in de zorg (ATE).
  • Het bijhouden van doelstellingen.

Het werk kan parttime of fulltime worden verricht en betreft een tijdelijk project. Het maakt niet uit waar je woonachtig bent (Regio Doetinchem tot verder, in principe mogelijk vanuit een locatie in heel Nederland), je werkt van huis uit.

  • Jij hebt recente ervaring met soortgelijke taken als Recruiter of HR functionaris;
  • Jij bent per direct beschikbaar voor minimaal drie maanden;
  • Jij bent 24-36 uur beschikbaar per week (tijden en dagen in overleg)
  • Je kunt thuis werken en je beschikt over een eigen laptop en telefoon (telefoonkosten kunnen gedeclareerd worden)

Attentie: Alleen kandidaten die beschikken over minimaal drie jaar recente (!) ervaring als recruiter kunnen in aanmerking komen!

Onze opdrachtgever (Regio Plus) is een samenwerkingsverband tussen diverse werkgeversorganisaties in de zorg.

Een tijdelijke uitdagende job die je vanuit je eigen huis kunt verrichten. Je gaat in een team met zo'n vijfentwintig collega's in het land, samen het verschil maken! Iedere ochtend wordt gezamenlijk met een online call besproken wat de prioriteiten en bijzonderheden zijn. Vervolgens ga je met je eigen aanvragen en leads aan de slag!

  • Een tijdelijk dienstverband voor 3 tot 6 maanden;
  • Parttime / Fulltime functie. Deze functie is in te vullen voor 24 tot 36 uur;
  • Salaris ligt tussen de € 2100 en € 2600 bruto per maand o.b.v. 36 uur;
  • Werken vanuit huis.

Heb je interesse en is goed herleidbaar in je CV dat je minimaal de laatste drie jaar als recruiter hebt gewerkt? Solliciteer direct via de button!
Wil je eerst meer weten? Bel met Start People in Ulft: 0315-631500 of stuur een e-mail naar ulft@startpeople.nl