Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Regisseur Huisvesting cq. Projectmanager

Start People Medi Interim Limburg

Standplaats
Oploo
Opleiding
HBO
Vakgebied
Installatietechniek
Vacaturenummer
1AV0048994

Voor een zorgorganisatie die werkt vanuit de antroposofische gedachte (Met hoofd, handen en hart) zijn wij op zoek naar de ware match op deze vacature. Lees je mee of deze organisatie ook jouw match kan zijn??
Wij hebben een open plek voor een ervaren projectmanager/regisseur huisvesting die samen met het team zorgt voor het ontwikkelen, uitwerken, realiseren en in standhouden van de huisvesting van de 6 locaties. Je hebt een coördinerende en aansturende rol bij de realisatie van de plannen. Je geeft advies over diverse huisvestingsvraagstukken. Op het ene moment overleg je met de directie en locatiemanagers, op een ander moment stuur je uitvoerende partijen aan of zoek je samen met collega’s naar een passende oplossing voor een vraagstuk op locatie.
Binnen het huisvestingsmanagement ben je begaan met het dagelijks beheer van panden waarin de organisatie is gehuisvest. Het bestaat uit alle diensten en voorzieningen die ondersteunend zijn aan de huisvesting van een organisatie, van het beheer en onderhoud van een pand tot het inrichten van de werkplek en alles daartussenin. Een belangrijke taak: een goed onderhouden pand is immers het visitekaartje van elke organisatie, heeft invloed op de tevredenheid van cliënten en medewerkers en helpt bij het werven van nieuwe collega’s.
Huisvestingsmanagement zorgt ervoor dat gebouwen geschikt zijn en als prettig worden ervaren, nu en in de toekomst. Zonder gedoe, met waarborging van de bedrijfscontinuïteit en veiligheid, en tegen zo laag mogelijke kosten. Belangrijke prestatie-indicatoren zijn de staat van het pand, medewerkerstevredenheid en de huisvestingskosten.

Maar hoe zorg je nu voor de juiste balans? Sommige gebouwen dienen in topconditie te blijven, voor andere is een redelijke staat van onderhoud voldoende. Het antwoord op deze vraag vloeit voort uit het primaire proces, de visie, missie en organisatiestrategie. Het juist prioriteren van beheer en onderhoud speelt een grote rol, maar vergeet ook taken als leveranciersmanagement, contractmanagement en huismeesterdiensten niet.
Vind jij dit interessant en heb jij hier zo je eigen ideëen over? Wij zitten klaar voor jouw expertise!

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt relevante werkervaring op het gebied van huisvesting, projectmanagement en installatietechniek;
  • Je gaat voor aantoonbare resultaten die je zowel zelfstandig als in teamverband met collega’s en externe partijen realiseert. Communicatieve vaardigheden vinden wij hierbij belangrijk;
  • Je kunt de vragen van de zorg vertalen naar een concreet en haalbaar plan, offertes en calculaties beoordelen en de uitvoering begeleiden;
  • Het opstellen van en werken met een MJOP (meerjaren onderhoudsplan) gaat je gemakkelijk af;
  • Op zowel operationeel, tactisch als strategisch niveau draag je bij aan het realiseren van korte en lange termijn doelstellingen uit het strategisch vastgoedplan. Hierbij heb je oog voor de financiële randvoorwaarden.

De organisatie bestaat uit 6 woon- en werkgemeenschappen voor mensen met een verstandelijke beperking. Ruim 1000 professionals zetten zich dagelijks in om de begeleiding, ondersteuning en verzorging van 600 cliënten op een goede manier te waarborgen.
De locaties zijn gelegen in Heerlen, Roggel, Eindhoven, Oploo, Loenen-Zutphen en Olst.

Binnen de organisatie heerst een hechte sfeer, de gezamenlijkheid op de locaties is duidelijk voelbaar. Er wordt gewerkt vanuit de overtuiging dat het welzijn en de ontwikkeling belangrijk zijn voor iedereen. Er is oog voor de unieke talenten en mogelijkheden van zowel de cliënt als de medewerker!

  • Een veelzijdige zelfstandige, coördinerende en adviserende functie waarin je er niet alleen voorstaat maar ook kunt terugvallen op een fantastisch team aan collega’s;
  • Regelmatig reizen naar diverse locaties in het land is noodzakelijk, deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden;
  • 32-36 uur per week, parttime en fulltime mogelijkheden;
  • Een tijdelijk dienstverband voor de duur van één jaar met de intentie om deze te verlengen voor onbepaalde tijd;
  • De arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO Gehandicaptenzorg FWG 55-60 (€2675-€4499);
  • Opbouw van vakantiegeld en uren.

Voor meer informatie of vragen over deze vacature, kun je contact met ons opnemen:
Mail: mediinterimlimburg@startpeople.nl
Tel: 088-8379932
App: https://wa.me/0031630592341

Heb jij het juiste profiel èn de juiste mindset? Dan hebben we kans op een mooie match! Wij zitten klaar om je cv en motivatie meteen in behandeling te nemen!