4 stappen desktop
Sollicitatie flow 2

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Sales support medewerker m/v

Start People Eerbeek

Standplaats
Brummen
Opleiding
HBO
Vakgebied
Commercieel
Vacaturenummer
1849003977

Ben jij een administratieve duizendpoot en word jij blij van het vergroten van ons commerciële succes? Dan zoeken wij jou!

Als sales support medewerker ben je fulltime mede verantwoordelijk voor het maken van systeemontwerpen, hoogwaardige calculaties, offertes en aanbestedingen. Daarnaast heb je samen met de betrokken accountmanager contact met klanten.

De functies en techniek bij onze opdrachtgever volgen elkaar snel op en dit biedt vele nieuwe kansen en mogelijkheden. Daardoor is de baan dynamisch en vereist deze veel eigen initiatief. Het is het doel om de tevredenheid van de klanten te maximaliseren en te voldoen aan de klantverwachting en klantvraag.

  • Je hebt bij voorkeur kennis van SAP (business one);
  • Je kunt USP's vertalen binnen het productfolio;
  • Je hebt een afgeronde hbo opleiding/hbo werk- en denkniveau bij voorkeur Gezondheidstechnologie;
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent sociaal ingesteld en een echte teamspeler;
  • Je bent commercieel ingesteld;
  • Je hebt doorzettingsvermogen;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent initiatiefrijk en proactief;
  • Ervaring met het lezen van bestekstukken en het invullen van aanbestedingen is gewenst;
  • Technisch inzicht is van belang voor het goed uitvoeren van deze functie;
  • casebeheersing (bij voorkeur Lean);
  • Je hebt basiskennis van Excel;
  • Affiniteit met de zorg is een pré.

Onze opdrachtgever, in de omgeving van Zutphen, ontwerpt, installeert en programeert zorgcommunicatiesystemen in combinatie met Private GSM systemen, VOIP telefonie, toegangscontrole, videobewaking en -observatie en dwaaldetectiesystemen.

  • Een uitdagende vaste baan, waarin je veel zelfstandigheid krijgt;
  • Je krijgt ruimte voor persoonlijke, vaktechnische ontwikkeling en trainingen;
  • Een uitstekende werksfeer waar werk en humor hand in hand gaan;
  • Een marktconform salaris (cao kleinmetaal);
  • Je geniet van goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Je krijgt 25 vrije dagen en 13 ADV dagen.