Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Service medewerker

Start People Eindhoven

Standplaats
Eindhoven
Opleiding
MBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0053459

Wil jij graag werken in een organisatie waar jij het aanspreekpunt bent voor de klanten? Jij helpt hen bij problemen, het retourneren van producten, het beantwoorden van vragen maar ook het verwerken van reparatieopdrachten en retourzendingen.
Een onwijs veelzijdige functie waar je diverse taken en verantwoordelijkheden draagt!

Maar wat ga je dan allemaal doen?

  • Klanten assisteren zowel telefonisch als via de mail over het oplossen van een probleem, jij zoekt naar de juiste oplossing;
  • Apparaten testen en na het onderzoek van een monteur maak jij de beslissing of het gerepareerd of vervangen dient te worden;
  • Registreren van reparaties en onderhoudt daarbij het contact met monteur en klant;
  • Klant- en oplossingsgericht handelen met het oog op de vastgestelde (garantie)voorwaarden;
  • Fungeren als belangrijke schakel in het contact tussen het kantoor in Frankrijk en klanten in Nederland en België.

Daarnaast ontwikkel jij jou technische kennis om problemen makkelijker op te lossen. Deze informatie neem jij graag in je op. Terugkomende problemen herken en analyseer je zodat dit teruggekoppeld kan worden aan de teamleider.

Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau
Jij spreekt vloeiend Frans en Nederlands of jij spreekt vloeiend Duits en Nederlands.
Daarnaast heb je een technische achtergrond en/of een affiniteit met horecaproducten. Ervaring in een commercieel-administratieve functie is een pré. Je bent iemand die commercieel kan denken in relatie tot klanttevredenheid, energiek en gedreven om bestaande klanten te binden door middel van jouw klantgerichtheid. Daarnaast ben jij bekend met de MS Office-programma's zoals Excel, Word en/of Office 365.
Uiteraard is jouw persoonlijkheid minstens even belangrijk! Een gezellige, nuchtere en open persoonlijkheid past perfect in het team.

Buiten bovenstaande ben jij:

  • Klantgericht en heb jij inlevingsvermogen;
  • Commercieel ingesteld in relatie tot klanttevredenheid;
  • Nauwkeurig in administratieve taken;
  • Proactief, veerkrachtig en flexibel;
  • Enthousiast, beheerst en positief.

Herken jij jezelf helemaal in bovenstaand profiel dan ben jij de perfecte persoon voor deze functie!

Je komt te werken bij een organisatie welke een enorm assortiment heeft van professionele apparatuur en non-food horeca benodigdheden. Deze exporteren zij naar horecagelegenheden in maar liefst 100 landen!

Jouw werklocatie is gelegen in Eindhoven gemakkelijk te bereiken vanuit Tilburg en Den Bosch.

Je komt te werken in een hecht team met 7 collega's er hangt een gezellige maar professionele sfeer. Iedereen draagt zijn eigen verantwoordelijkheid en de communicatie is open en transparant.

  • Een leuke baan in een internationale setting;
  • Goede werksfeer met een hecht team van leuke collega's;
  • Marktconform salaris;
  • 25 verlofdagen bij een full time dienstverband;
  • Bij goed functioneren een contract voor onbepaalde tijd;
  • Personeelskorting en goede reiskostenvergoeding.

Wanneer je wordt uitgenodigd voor een gesprek zal, als een vorm van assessment, een deel van dat gesprek in het Frans worden gevoerd