Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Servicedesk medewerker

Start People Den Haag Overheid

Standplaats
'S-Gravenhage
Opleiding
MBO
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
2142004795

Krijg jij energie van telefonisch contact? Ben jij dienstverlenend? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een van onze grote opdrachtgevers, Defensie, zijn wij op zoek naar een medewerker Servicebalie Facilitair. Jij bent het aanspreekpunt waar het defensiepersoneel vanuit heel Nederland terecht kunnen met de meest uiteenlopende verzoeken op facilitair gebied.
Jij bent bezig met de volgende werkzaamheden:

  • Jij fungeert als vraagbaken voor al het defensiepersoneel;
  • Jij wikkelt aanvragen af via de mail en de telefoon;
  • Jij behandelt aanvragen over storingen, defecten, reserveringen van vergaderzalen of accommodaties;
  • Jij verwerkt de aanvragen correct in het systeem;
  • Jij zorgt, samen met jouw collega’s, voor een optimale telefonische bereikbaarheid en jullie houden je aan de afgesproken servicelevels.

De ideale kandidaat voldoet aan de volgende eigenschappen:

  • Jij hebt een afgeronde MBO4-opleiding;
  • Jij hebt ervaring met het werken in een klantgerichte en veranderende omgeving (bijvoorbeeld in een callceter, als baliemedewerker of als klantadviseur);
  • Jij vindt het leuk om in een team samen te werken, maar kunt ook goed zelfstandig aan de slag;
  • Jij beschikt over goede Nederlandse communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Jij bent klantgericht;
  • Jij staat achter het motto “first time right” en wil alles in één keer goed oplossen;
  • Jij kunt je goed inleven in situaties en kunt makkelijk achter de kern van het probleem / de vraag komen.

Het Defensie Ondersteuningscommando kent 40 dienstencentra die onder andere catering, gezondheidszorg, vastgoed, personele ondersteuning, beveiliging, facilitaire ondersteuning en opleidingen verzorgen. Ze delen één gemeenschappelijk doel: met hun inzet en vakmanschap ondersteunen en versterken zij de krijgsmacht bij de bijdrage aan vrede, vrijheid en veiligheid voor Nederland en haar bondgenoten.

Servicebalie Facilitair is een landelijk Contact Center die veelvuldig telefonische facilitaire vragen afwikkelt. Daarnaast handelen ze mail af. De afdeling bestaat uit 15 medewerkers. De afdeling is continu in ontwikkeling om zowel de service te optimaliseren van de FBD dienstverlening als nieuwe dienstverlening aan te pakken. Deze Frontoffice is de spin in het web, samen met alle lokale Servicebalies.

De werklocatie van deze opdracht is in Den Haag en is goed te bereiken met zowel openbaar vervoer als met de auto vanuit bijvoorbeeld Rotterdam, Rijswijk, Leiden, Zoetermeer, Delft en omstreken.
Voor deze vacature kan jij meer informatie opvragen bij Charissa van de afdeling Recruitment. Wij zijn te bereiken via denhaagoverheid@startpeople.nl of 070-3102150.

  • Een werkweek van 38 uur (parttime/fulltime) binnen een uitdagende werkomgeving;
  • Een bruto uurloon van €15,00 (dit salaris staat vast);
  • Een tijdelijk dienstverband van een half jaar met kans op verlenging;
  • Deze opdrachtgever vergoedt een gedeelte van jouw reiskosten, vraag hierover na bij de afdeling Recruitment;
  • Werken via een toonaangevende uitzendonderneming met unieke vacatures die gespecialiseerd is binnen de overheid;
  • Werken binnen een organisatie die bijdraagt aan vrede, vrijheid en veiligheid in de wereld;
  • Persoonlijke begeleiding door ervaren en enthousiaste Recruiters & HR-medewerkers;
  • Een opbouw van vakantiedagen naar rato;
  • Om je persoonlijke ontwikkeling op peil te houden bieden wij gratis online trainingen aan via Good Habitz;
  • Voor deze opdrachtgever is het aanvragen van een VOG noodzakelijk (deze verzorgen wij voor jou);
  • De deadline voor deze vacature is dinsdag 17 september 2019 om 10.00 uur. Na deze datum word jouw sollicitatie niet meer in behandeling genomen.